מכבי חיפה הודיעה: חבשי התנצל, לא יהיה בסגל לב"ש וייקנס

בכרמל לא אהבו את הצעד של הבלם, שלא הופיע לאימון על דעת עצמו: "לא ניתן לאף אחד לפגוע בנו". שרי כמעט השלים אימון מלא, אך בספק. התקדמות במגעים בין אצילי לאפואל. בכר: "ז'וסואה שחקן מוכשר אבל לא היחיד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה זועמים על עאיד חבשי, שהחליט לא הופיע אתמול (ראשון) לאימון הקבוצה. כזכור, הבלם מחה על כך שלא שותף בניצחון על הפועל חדרה וכאמור לא הגיע להתכנסות של הקבוצה על דעת עצמו וללא שום התראה מוקדמת. חבשי, כך מספרים בסביבתו, כעס על ההחלטה של המאמן ברק בכר שלא שתפו וזאת למרות שהצטיין במשחק מול מכבי נתניה בו הוא כזכור פתח בהרכב על חשבונו של עופרי ארד המוצהב. בינתיים, מי שממתינה להתפתחויות ולוטשת עיניים לעברו של הבלם היא בני סכנין, שתשמח לצרפו (ראו ידיעה נפרדת).

כאמור, במכבי חיפה לא אהבו את ההתנהלות של חבשי ובכר לא עבר על כך לסדר היום. "אם יש לעאיד משהו להגיד, שיעשה את זה באופן מסודר ולא יחרים אימונים של הקבוצה", אמרו הבוקר בחיפה והבהירו: "לא ניתן שדברים שלא קשורים לכדורגל יפגעו בקובצה בעיצומה של עונה כזו". בשעות אחר הצהריים מכבי חיפה הודיעה כי הבלם פנה לבכר וביקש להתנצל על מעשיו. בכר שמע את השחקן, הודיע לו כי לא יהיה בסגל למשחק מחר (שלישי, 20:45) נגד הפועל באר שבע וייענש כספית, על פי החלטת המועדון. עם זאת השחקן שב לאימונים.

מכבי חיפה ערכה בשעות אחר הצהריים את האימון המסכם ולאחריו יצאה לבית המלון בירושלים, שם תשהה עד המשחק. רוב ההרכב שפתח בשבת מול הפועל חדרה תורגל, כאשר השינוי היחיד עשוי להיות בהתקפה וזאת בעקבות הפציעה של צ'רון שרי במפשעה. שרי אמנם ערך אימון כמעט מלא, אך בצוות המקצועי יחליטו בסמוך למשחק האם לשלבו בהרכב או להשאיר אותו על הספסל, כשמי שעשוי לפתוח במקומו הוא טאלב טוואטחה.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר דיבר לקראת המשחק נגד באר שבע ונשאל האם הוא משנה שעברה שדרך ההגנה לוקחים אליפות: "מה שהיה בשנה שעברה פחות מעניין. אין ספק שהתחלנו את העונה פחות טוב מבחינה הגנתית, הצלחנו לשפר את זה במשחקים האחרונים הראינו שהקבוצה התחזקה הגנתית ואנחנו רוצים המשכיות".

איך עוצרים את ז'וסואה: "אנחנו משחקים נגד קבוצה ולא שחקן אחד. ז'וסואה הוא שחקן מוכשר אבל יש להם עוד הרבה שחקנים מוכשרים ואנחנו צריכים להתכונן ברמה הקבוצתית לקבוצה בכושר טוב".

האם צ'רון שרי ישחק: "נראה איך הוא התאושש. יש לו פציעה קלה ואם הוא לא ישחק יש אחרים שישחקו ואני מאמין שאנחנו נסתדר".

צ'רון שרי | שלומי גבאי

מכבי חיפה היא המועמדת העיקרית לאליפות: "סיימנו סיבוב אחד התחלנו את השני, היה לנו מומנטום טוב. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק, אנחנו מסתכלים עד המשחק הבא, יש לנו עומס של משחקים עכשיו ואנחנו מסתכלים כעת רק על הפועל באר שבע".

חוסה רודריגס הוסיף: "המפתח הוא להמשיך ולשחק כמו במשחקים האחרונים כקבוצה. חשוב להיות מרוכזים, זה הולך להיות משחק קשה ואנחנו הולכים לעשות הכל כדי לנצח".

על השינוי בהגנה: "זה נכון ששדרגנו את החלק ההגנתי. זה בזכות העובדה שכל הקבוצה משחקת כיחידה אחת וחושבים כל הזמן איך לא לספוג שערים קלים".

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

באשר לעומר אצילי, בסביבתו של הקשר סיפרו על התקדמות בשיחות עם אפואל ניקוסיה לגבי שחרורו וחזרתו לישראל. בחיפה עוקבים מקרוב אחר הנושא ומקווים שבימים הקרובים אקס מכבי תל אביב יתיר את חוזהו בקפריסין וינחת בארץ על מנת להיפגש עם ראשי המועדון. בהנחה שהשחרור אכן יגיע, במועדון הירוק מאמינים כי הצדדים יגיעו להסכמות במהרה ואצילי יהיה שחקן הרכש הראשון של בכר בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי