חבשי ואלשיך מועמדים לסכנין, חלאיילה יעבור למכבי חיפה בינואר?

בקרב הקבוצה מהמגזר נרשמה אכזבה גדולה לאחר ה-1:1 נגד בני יהודה: "איבדנו נקודות שיהיו קריטיות עבור ההישארות בליגה". צמד השחקנים מהכרמל הוזכר כחיזוק בחלון הנוכחי, החלוץ עשוי לעשות את הדרך ההפוכה בעסקה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק נגד בני יהודה, בקרב בני סכנין ידעו שגם תוצאת תיקו תהיה טובה עבורם, אך לאור הצורה שהמשחק התפתח אמש (ראשון), בקבוצה מהמגזר התאכזבו לאחר שסיימו ב-1:1, במיוחד לאור העובדה שהתכומים שיחקו במשך דקות רבות בעשרה שחקנים.

האכזבה נובעת בשתי סיבות – הראשונה היא משום שטעות בהגנה הביאה לפנדל המשווה של בני יהודה והשנייה היא מספר החמצות קריטיות, אשר לא הביאו לשער הניצחון של סכנין. "איבדנו שתי נקודות שיהיו קריטיות עבור ההישארות בליגה. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה" אמרו במועדון לאחר המפגש.

בנוסף, בסכנין כעסו על צוות השיפוט, בעיקר בשל תוספת הזמן הקצרה של רועי ריינשרייבר בסיום המשחק וחלק מאנשי הספסל אף הביעו את זעמם בקול. הדבר נרשם בדו"ח השופט. "לא יכול להיות שאחרי כל החילופים ואחרי שהמשחק נעצר פעם אחר פעם במחצית השנייה אז אין תוספת זמן" סיפרו גורמים בקבוצה.

אכזבה בקרב בני סכנין לאחר התיקו נגד בני יהודה | אריאל שלום

מעבר לכך, הנהלת המועדון והצוות המקצועי רוצים מאוד להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי, במיוחד בעמדת הבלם וגם בשני שחקני התקפה. שמו של איעד חבשי עלה כמועמד להצטרף לקבוצה של ניסו אביטן, במיוחד לאחר שנעדר אתמול במפתיע מאימון הירוקים. גם שמו של איהב אבו אלשיך הוזכר כאחת האופציות.

סוגיה נוספת שעלתה בקרב הדרג הניהולי במועדון היא עתידו של החלוץ אוסאמה חלאיילה. בסכנין שוקלים למכור את השחקן למכבי חיפה כבר בחודש בחלון הנוכחי, אך להשאיר אותו כמושאל עד סיום העונה. מקורב לקבוצה ציין כי העסקה תכלול את החוב שיש לסכנין לירוקים לגבי רכישתו של ג'אבר עטאא.

כזכור, כבר בתחילת העונה פרסמנו לראשונה הייתה התעניינות מצד הקבוצה של ברק בכר על החלוץ, אך אז הצדדים לא הגיעו לסיכום משום שסכנין דרשה סכום גבוה על חלאיילה. בשלב זה, טרם נעשתה פנייה רשמית, אך לא מן הנמנע שזה יקרה בקרוב.

חלאיילה. יימכר למכבי חיפה בקרוב? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי