ניסנוב לספורט1: "גם אם המו"מ יושלם, שלמה יעבור למכבי ת"א בסוף העונה"

רז שלמה | אריאל שלום

כפי שפורסם לראשונה, האלופה בשיחות עם הפועל ת"א על צירוף הבלם ושרון, מבעלי האדומים, אישר שמתנהלים מגעים. הצעה הוגשה גם על נחמיאס מקריית שמונה. קנדיל ייכלל בסגל נגד מכבי פ"ת?

(גודל טקסט)

את עונת 2020/21 בליגת העל פתחה מכבי תל אביב בהפסד למכבי פתח תקווה, מאז היא רשמה הפסד נוסף ועוד חמש תוצאות תיקו וכך הסתיימה דרכו של היווני גאורגיוס דוניס. הערב (שני, 20:45) היא תתארח באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה ועם המנהל הביצועי פטריק ואן לוון על הקווים, תנסה האלופה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון ולצמק את הפער מהמוליכה מכבי חיפה ל-8 נקודות – שלושה מחזורים לפני שהן ייפגשו.

באשר למפגש הערב נגד הקבוצה של גיא לוזון, ואן לוון יצטרך להחליט מי יהיו ארבעת השחקנים שיפתחו בהגנה בעקבות החיסורים הצפויים של מאור קנדילו בן ביטון הפצועים ושרן ייני שבאבל על מות אביו. קנדיל עדיין לא החלים באופן מלא מהפציעה בשריר הירך האחורי ובמהלך היום תיבחן האפשרות לשתפו, אבל אחרת צפוי אחד מבין שחר פיבן, מתן בלטקסה או לואיס הרננדס לשחק באגף ואילו אחד מהם יהיה במרכז ההגנה לצד איתן טיבי. קיימת גם האפשרות שאנריק סבוריט יפתח כבלם ואז יעלה אופיר דוידזאדה באגף שמאל.

לקראת חלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא, במכבי תל אביב ממשיכים לבחון את האפשרות לחזק את ההגנה ובסביבת המועדון סיפרו: "זה נכון שכרגע המרחק ממכבי חיפה הוא 11 נקודות, אבל הכל עדיין פתוח במאבק האליפות. בקבוצה עושים את מירב המאמצים ובתקווה ננצח הערב ונוריד שוב את הפער, כשגם לגבי ההרכב הכל עדין פתוח – כולל אפשרות שמאור קנדיל ישחק".

קנדיל. "הכל עדיין פתוח" | ברני ארדוב

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, שני המועמדים המובילים לחיזוק מרכז ההגנה של מכבי תל אביב הם עידן נחמיאס מהפועל קריית שמונה ורז שלמה מהפועל תל אביב, שמבחינת הצהובים ישמחו לצרף את שניהם יחד. באשר לשלמה, פגישות כבר נערכו בין שני נציגי המועדונים ואחד מבעלי האדומים, שרון ניסנוב אמר היום לספורט1: "אם וכאשר המו"מ עם מכבי תל אביב על רז שלמה יושלם, בכל מקרה מדובר על העברה בסיום העונה ולא על חלון ינואר".

הצעות על שלמה ונחמיאס הועברו למועדונים, כשעל הנייר עסקת נחמיאס יכולה להיות פשוטה יותר לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ ושרצקי לא יוכל לקבל עבורו יותר מ-1.2 מיליון שקלים, סכום דמי ההשבחה, אולם לא מן הנמנע כי נחמיאס ינסה לצאת לחו"ל באמצעות סוכנו דודו דהאן. מכבי ת"א מוכנה להשאיל שניים משחקניה לקריית שמונה בנוסף לתשלום דמי ההשבחה כדי לצרף את נחמיאס. על שלמה, כזכור, הציעה מכבי ת"א לפני כשנתיים כ-800 אלף יורו וכעת הניסיון הוא להגיע למתווה שכולל חילופי שחקנים.

הניסיון של מכבי תל אביב לצרף את שני הבלמים הוא כחלק מהמחשבה גם על העונה הבאה, מכיוון שאיתן טיבי ושרן ייני נמצאים בשלהי הקריירה וגם לואיס הרננדס ואנריק סבוריט מסיימים חוזה בקיץ. במכבי ת"א מאמינים כי אם רז שלמה ועידן נחמיאס יצטרפו בסופו של דבר, הם יוכלו להפוך יחד לשניים משחקני ההגנה המובילים בישראל בשנים הבאות.

נחמיאס בבלומפילד. יעבור לצהוב? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי