מנכ"ל סכנין: "יש קבוצות שהציעו שלושה מיליון ש"ח על חלאילה"

אוסאמה חלאילה | אריאל שלום

חאלד דוכי התראיין ל-103FM והצהיר על פניות ממועדונים בישראל בנוגע לחלוץ: "זה סכום שאפשר היה לקבל, לא ביקשנו שני מיליון יורו ממכבי חיפה". וגם: מועמדות חבשי, החוב על ג'אבר ועתידו של מלכה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה אתמול (ראשון) את הסיבוב השני בליגת העל עם תיקו 1:1 מאכזב נגד בני יהודה, ובכך סגרה מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה מהמגזר רחוקה בסך הכל חמש נקודות מהמקום האחרון בטבלה וחווה עד כה עונה די מטלטלת, שכללה התפרצות קורונה, החלפת מאמן ורעש בלתי פוסק סביב עתידו של אוסאמה חלאילה והמועמדות שלו למכבי חיפה. על כל הנושאים הללו, וגם על כמה אחרים, דיבר הערב מנכ"ל המועדון חאלד דוכי בראיון לתכנית הספורט של 103FM.

האזינו לראיון

תחילה התייחס דוכי דווקא למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, והודה כי בסכנין יש סוג של רצון לסגור חשבון עם היהלומים שהביסו אותה 0:7 בסיבוב הקודם: "ברור שמדברים על זה. אף פעם לא נשכח את התוצאה הזו. אבל אנחנו צריכים את הנקודות, גם המשחק האחרון שניצחנו היה 0:1 על קריית שמונה. אנחנו לא מנצחים בתוצאות כל כך משכנעות, רק את הפועל חיפה ניצחנו 0:2. קודם כל אני רוצה לנצח. התוצאה פחות מעניינת, גם 0:1 יספיק לי. ברור שאם נבקיע יותר אהיה יותר שמח, אבל בסופו של דבר המטרה היא לנצח".

האסלביינק מאכזב: "נכון שהשחקן הזה לא נותן עדיין את התפוקה, ידענו מההתחלה שהוא לא בשיא הכושר כשהוא הגיע. רואים שממשחק למשחק הוא משתפר והיכולת שלו טובה. ראינו גם אתמול שבהתקפה כולם היו חלשים, לא רק האסלביינק. מחלוץ אנחנו מבקשים שיבקיע וזו הדרישה ממנו".

חיזוק בחלון ההעברות, חלאילה וחבשי: "אני מאוד אוהב את עאיד חבשי, הוא שיחק בסכנין לפני שש שנים. השאלה איך מכבי חיפה תפעל לגבי אוסאמה חלאילה, לא הייתה פנייה רשמית. לא ביקשנו 2 מיליון יורו, שילמנו עבור השחקן שלושה מיליון ש"ח וזה סכום שאפשר היה לקבל, אבל החלטנו להשאיר אותו בסכנין עד סוף העונה. אני לא אפרט בשמות, אבל יש קבוצות שהציעו שלושה מיליון. בית"ר? השייח' עדיין לא עבר בבקרה".

חאלד דוכי
חאלד דוכי. אוהב את חבשי | מאור אלקסלסי

כניסה של אנשי עסקים מהאמירויות: "כל הקבוצות צריכות לעבוד על זה וגם המנהלת. אני יודע שהם היו שם ומנסים לעשות משהו, זה יעלה את הרמה בכדורגל בארץ. לצערי, אנחנו לא נהנים מהכדורגל כאן".

חוב ה-200,000 יורו למכבי חיפה עבור עטאא ג'אבר: "היה הסכם לשלם את זה בהמחאה. להעביר את חלאילה בתמורה? הוא לא שווה 500,000 שקל. כשמתייחסים לקבוצות אחרות ולשחקנים שלהן, כבר מדברים על מיליונים. אבל עם מדברים עם סכנין זה משהו אחר. קודם כל לא צריך כל הזמן לדבר על חלאילה, הוא צריך להוכיח את עצמו על המגרש בשביל להביא את המחיר הרצוי ולהגיד ליעדים שלו, הוא צריך להביא תוצאות ולהבקיע שערים ואז יהיה טוב גם לו וגם לכולם".

שינויים בסגל: "שחררנו את הבלם הזר אוסוולדו הנריקס. הגענו איתו להסכמות, נתנו לו פיצוי מזערי. יש לנו קשר טוב עם הסוכן שלו כי יש לנו כמה שחקנים שהוא מייצג, בסוף השחקן היה ג'נטלמן וזה היה לזכותו. הוא יכול היה לסרב או לבקש יותר כסף, אבל הוא הסכים למשהו שלדעת היה מזערי והיה בסדר. כמובן ביקשנו כבר לפני חודש עם המאמן ושאלנו אותו איפה הוא רוצה להתחזק. אני לא פוסל שום דבר, אנחנו לא מתחמקים משום תשלום. לא מתנערים. יש לנו יחסים טובים איתם ויכול להיות שהכסף הזה יצר בעייתיות, אבל אני מקווה שנצליח לשבת סביב השולחן ולסגור את זה".

עטטא ג'אבר. "לא מתחמקים מהתשלום" | מאור אלקסלסי

מוטי מלכה: "למכור? אנחנו לא רוצים למכור אותו, רוצים להעביר. אני יודע שרוב הקבוצות בליגה הלאומית רוצות אותו. פנו אליי כמה קבוצות ואמרתי להן שיפנו לסוכן שלו. אם יגיעו לסיכום איתו, אין בעיה. אני מכבד אותו ואת הבקשה שלו והרצון שלו לשחק. בשנה שעברה הייתה לו תרומה גדולה לחזרה של בני סכנין לליגת העל ואנחנו אף פעם לא שוכחים את זה. אנחנו לא רוצים לעמוד בדרכו, כי שחקן נהנה לשחק וזה המקצוע שלו".

מעמד המאמן: "לא נכון שאנחנו מחליפים ארבעה מאמנים בעונה. שני המאמנים האחרונים עזבו. שביט מאמן טוב וברמה, מכבדים אותו והוא גם רוצה שחקנים של סכנין. אנחנו יודעים לשמור על יחסים טובים עם כולם, גם כשסכסוכים קורים צריך לדעת לעבור את זה בשקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי