ג'ראלדש ינחת בישראל עד סוף השבוע, שיחות "פורצות דרך" עם זהבי

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

במכבי ת"א עובדים במרץ על חיזוק בחורף. המגן בחר בצהובים על אף הצעה גבוהה ממכבי חיפה. "הוא בקשר רציף עם טננבאום וסבוריט", אמרו בסביבת השחקנים. במועדון החלו בגישושים מול החלוץ ומחכים להחלטת איינדהובן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

על אף השיפור ביכולתה ושלושת הניצחונות הרצופים, האחרון שבהם 0:1 אתמול (שני) על מכבי פתח תקווה, באלופה מכבי תל אביב מבינים שעליהם להתחזק בחודש ינואר ועובדים קשה כדי לשדרג משמעותית את סגל הקבוצה. המגן הימני אנדרה ג'ראלדש ששיחק שנתיים במועדון עתיד לנחות בישראל במהלך השבוע וגם ערן זהבי עדיין לא ירד מהפרק.

צפו בניצחון של מכבי ת"א 0:1 על מכבי פ"ת

המגן הפורטוגלי רשם תשע הופעות בלבד במדי אפואל ניקוסיה הקפריסאית וצפוי לקבל את השחרור הרשמי בקרוב מאוד וכן לסגור את ענייניו הכספיים מול אפואל. כידוע, מכבי ת"א לא מימשה בקיץ את אופציית רכישתו בתמורה ל-700 אלף יורו. חבריו לחדר ההלבשה וכן האוהדים התגעגעו למגן שהיה חלק מהגנת הברזל של ולדימיר איביץ' וכשנפתח חלון ההעברות שהיה עבורו גם חלון ההזדמנויות לחזור – החל מסע שכנועים ענק של ג'ק אנגלידיס כפי שפורסם כאן לראשונה.

בסביבת השחקנים בקריית שלום סיפרו: "ג'ראלדש היה בקשר רציף, ממש יום-יומי עם דניאל טננבאום ואנריק סבוריט. הם העבירו לו את הרצון העז של הקהל והצוות המקצועי לראותו חוזר. גם ג'ראלדש עצמו הבהיר לחבריו שהוא רוצה לחזור לקבוצה אותה הוא אוהב". בסביבת השחקנים טענו בנוסף כי המהלך הגיע עד למיטש גולדהאר שנתן אור ירוק בתחילת השבוע.

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

כאן נכנס לפעולה ברק יצחקי שסיכם מולו עקרונית את שובו. הוא יחתום לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. הצטרפותו תוביל לשחרורו של המגן הימני בן ביטון להפועל תל אביב שחושקת בשירותיו. ג'ראלדש עצמו, שיוכל לשחק החל מהעשרה בינואר, נמצא בכושר משחק ויוכל להשתלב במהירות. המגן, אגב, דחה הצעת כספית גבוהה יותר ממכבי חיפה שהייתה אף היא מעוניינת בו.

ומה לגבי זהבי? שחקנים במועדון רואים בשחקן הנערץ כשובר שוויון בדרך להשגת האליפות השלישית ברציפות. מאחורי הקלעים ישנם גישושים מול החלוץ ומקורבים טוענים כי מדובר בשיחות פורצות דרך, מכיוון שזהבי קיבל מסרים לכך שמכבי תל אביב, בידיעת מיץ' גולדהאר, נערכת לכך שייתכן שיהיה חלון הזדמנויות לצרפו בקרוב.

כרגע במכבי ת"א ממתינים לפ.ס.וו איינדהובן שלא הודיעה עד עכשיו שהיא משחררת אותו והאם תדרוש תמורה כספית, אולם המשחק נגד אייאקס בשבוע הבא בהחלט עשוי להוות נקודת מפנה בכל הנוגע לעתידו של זהבי בהולנד. במכבי תל אביב ימתינו מספר ימים ובסיומם ייתכן שגולדהאר ייכנס לתמונה, אם זהבי יחליט לחזור ויקבל אור ירוק מפ.ס.וו.

זהבי במדים הצהובים. הקאמבק מתקרב? | JACK GUEZ / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי