אצילי שוחרר מאפואל, צפוי להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה במכבי חיפה

עומר אצילי | ספורט1

הירוקים שמחו לשמוע על שחרורו של הקשר מאפואל ניקוסיה וכעת יעלו הילוך במו"מ במטרה לסכם רשמית על צירופו: "הוא ציין לכל אורך הדרך שהוא רוצה לשחק אצלנו". וגם: על ג'ראלדש ומאבוקה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ראתה אתמול (שני) את מכבי תל אביב מצמקת פעם נוספת את הפער ביניהן לשמונה נקודות וכבר הערב ייצא לדרך מחזור נוסף בליגת העל, בו מוליכת הטבלה תתארח אצל הפועל באר שבע בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות ולשמור על פער מבטיח מהאלופה הנוכחית, בדיוק שבועיים לפני שהן ייפגשו בבלומפילד.

אחרי שהפועל באר שבע ניצחה בשני המחזורים האחרונים וטיפסה לחלק העליון, במכבי חיפה מדברים על כך שמחכה להם משחק חוץ מהקשים בליגה ושזו תהיה משוכה קשה שחשוב לעבור בדרך למטרה. בקבוצה מקווים שהכוכב צ'רון שרי יהיה כשיר למשחק, זכר לפציעה שלו במפשעה מהמשחק נגד הפועל חדרה בשבת, אך אחרי שערך אתמול אימון מלא הצפי הוא שהוא יוכל לשחק. אם יוחלט שלא לסכנו כי הוא לא כשיר במאת האחוזים, צפוי טאלב טוואטחה לשחק כקיצוני שמאלי ודולב חזיזה יעבור ימינה. מי שלא יהיה בסגל כמובן הוא הבלם עאיד חבשי שלא הגיע לאימון ביום ראשון על דעת עצמו ומאז כבר התנצל בפני ברק בכר.

במקביל להכנות למשחק החשוב הערב, במכבי חיפה שמחו לשמוע הבוקר על שחרורו הרשמי של עומר אצילי מאפואל ניקוסיה, מה שסולל כעת את דרכו לכרמל. כפי שפרסמנו אתמול, מקורבי הקשר הודו אתמול כי חלה התקדמות משמעותית בשיחות של אצילי עם ראשי המועדון הקפריסאי להתרת חוזהו וההערכה היא שאצילי ינחת בישראל עד יום חמישי לכל המאוחר.

כפי שפרסמנו בספורט1, אצילי ציין לכל אורך השבועות האחרונים שהוא רוצה לשחק במכבי חיפה ולכן במועדון מאמינים שמיד עם נחיתתו בארץ תיערך פגישה קצרה שבה ניתן יהיה לסכם איתו על הצטרפותו לקבוצה, מה שאמור לקרות עד סוף השבוע או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא. על פי ההערכות, אצילי ירוויח כ-250 אלף יורו לעונה בחוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת: "אנחנו מחכים לשחרור הסופי ואז נעלה הילוך במו"מ. שני הצדדים רוצים שהמהלך יושלם", אמרו בסביבתו של השחקן.

באשר לאנדרה ג'ראלדש, לא אחת פרסמנו כי ישנם פערים משמעותיים במו"מ בין הצדדים וזו גם הסיבה שבמכבי חיפה בחרו בסופו של דבר שלא להעלות הילוך בניסיון לצרפו והוא כעת צפוי לחתום במכבי תל אביב, ממנה למעשה הגיע לאפואל ניקוסיה. לא מן הנמנע כי כעת יחליטו בכרמל להשאיר את המגן ארנסט מאבוקה עד תום העונה, במיוחד לאור העובדה שמאבוקה הביע רצון להישאר ולהילחם על מקומו.

אנדרה ג'ראלדש, צ'רון שרי
ג'ראלדש מול שרי. אחד נגד השני בעוד שבועיים? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי