בית"ר פנתה לאלון תורג'מן, מהפכה בהרכב לקראת חדרה

לאחר הפנייה לשהר, המחוזר על ידי הפועל ת"א, חוגג יצר קשר גם עם חלוצה של אוסטריה וינה. "ההחלטה בימים הקרובים" אמרו בסביבת השחקן. קונסטנטין, ורד ושועה שנכנסו במחצית השנייה נגד הפועל חיפה צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

בצל עסקת העברת הבעלות שטרם הושלמה, בבית"ר ירושלים מקווים להתחיל לצבור נקודות ולברוח מהתחתית. הקבוצה מהבירה סיימה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי) נגד הפועל חדרה (20:45, שידור ישיר בספורט4). צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו אסיפה קצרה שהתמקדה ביריבה. המאמנים הודיעו לשחקנים כי עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי ההרכב, אולם נראה כי תהיה מהפכה בהרכב – ב-11 יעלו שחקנים רבים שנכנסו במחצית נגד הפועל חיפה (תיקו 3:3).

שי קונסטנטין, שרק לאחרונה שקל לעזוב את הקבוצה, יקבל הזדמנות לאור האכזבה מסנטיאגו אוקמפוס. אנטואן קונטה תורגל היום כבלם ואורי מגבו בצד שמאל. בקישור, עלי מוחמד ואביאל זרגרי יפתחו לצד תמיר עדי שכבש שער ענק בשבת. עידן ורד, ירדן שועה ואלירן עטר ישחקו בחלק הקדמי.

בינתיים, אחרי שמשה חוגג פנה לבן שהר, בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיונות לצרף חלוץ ופנתה גם לאלון תורג'מן לקראת פתיחת חלון ההעברות בעוד ארבעה ימים. בשלב זה, שהר מחוזר גם על ידי הפועל תל אביב אבל נראה כי התחרות עם האחים ניסנוב, שהחלה בניסיון לפנות לשייח' בן ח'ליפה, לא תיעצר כאן. הקבוצה מהבירה בית"ר מנסה לצרף את תורג'מן, שעדיין לא החליט לאן לחזור. "יש התעניינות מצד בית"ר, אלון יחליט בימים הקרובים. הוא בודק את כל האופציות", אמרו בסביבתו של החלוץ.

תורג'מן במדי אוסטריה וינה. בקרוב בבית"ר? | Josef Bollwein/SEPA.Media /Getty Images

ובחזרה למשחק הקרוב, שחקנים בקבוצה אמרו: "אם לא בשביל הכבוד שלנו כקבוצה, לפחות נשחק בשביל המאמנים. לא מגיע לשי וסלובו לסבול אחרי מה שהם עושים בשבילנו". במועדון ציינו כי דראפיץ' ואופיר קריאף שמו את התקרית שהייתה מאחור. יחד עם זאת, הקשר לא יפתח בהרכב מחר ועשוי לעלות מהספסל.

לקראת ההתמודדות, המאמן סלובודאן דראפיץ' דיבר במסיבת העיתונאים והפתיע כשאמר שהוא דווקא מוריד את הכובע בפני השחקנים: "אמרתי לשחקנים שאני מוריד בפניהם את הכובע. אתם עוברים תקופה לא קלה, להגיע לכמה משחקים ולהיות יותר טובים בהם ולא לנצח זה לא קל"

על השמועות סביב עתידם בבית"ר: "יש הרבה דברים שאנשים לא יודעים, הייתה לנו פגישה חיובית. אתה רואה שחוגג ואוחנה רוצים שנהיה פה ונצליח. יש כבוד הדדי, אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח, אי אפשר כל הזמן להפסיד ולהגיד שהכל יהיה טוב".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אוראל דגני, אורי מגבו; עלי מוחמד, אביאל זרגרי, תמיר עדי, עידן ורד; ירדן שועה, אלירן עטר.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה, רביד גזל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי