ג'ראלדש חתם לעונה וחצי במכבי ת"א: "רק ברי מזל יוצרים חיבור אמיתי"

אנדרה ג'ראלדש | מכבי תל אביב

המגן, שעל רצונו לשוב לקריית שלום פורסם לראשונה בספורט1, העדיף את הצעת הצהובים על זו שקיבל ממכבי חיפה ושב לקבוצה איתה זכה באליפות תחת המאמן איביץ'. "ידעתי שאני חייב לחזור". בן ביטון בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

רכש חשוב למכבי תל אביב, שעדיין מאמינה ביכולתה להדביק את הפער ממכבי חיפה. אחרי חצי עונה לא ממש מוצלחת במדי אפואל ניקוסיה, ממנה שוחרר ללא תמורה, אלופת ישראל הודיעה היום (שלישי) על צירופו של המגן הימני אנדרה ג'ארלדש, שחתם על חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת ושב לקבוצה איתה זכה אשתקד באליפות מרשימה תחת המאמן ולדימיר איביץ'.

כידוע, ג'ראלדש היה מבוקש בשבועות האחרונים גם על ידי מכבי חיפה, שחיפשה מחליף לארנסט מאבוקה הקמרוני, אך הפורטוגלי בן ה-29 העדיף לשוב לקבוצה במדיה רשם עונת שיא שבמהלכה ספגה הקבוצה רק עשרה ליגה, הפסידה לראשונה במחזור סיום העונה וניפצה לא מעט שיאים. על רצונו של המגן הפורטוגלי לשוב למכבי תל אביב פורסם לראשונה בספורט1.

אנדרה ג'ראלדש | מכבי תל אביב, רשמי

ג'ראלדש, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במרכז שמיר 'אסף הרופא', אמר לאחר החתימה: "רק אחרי שחזרתי לתל אביב הבנתי כמה באמת התגעגעתי למקום הזה ולמועדון הזה. אני מאושר לחזור ולהשתייך שוב למשפחה הצהובה ואני מתרגש לקראת האיחוד עם כולם שוב".

לאחר מכן הוסיף: "בקריירה של שחקן כדורגל יש לא מעט תחנות, אך רק ברי מזל מצליחים ליצור חיבור אמיתי שהוא הרבה מעבר לכדורגל. היה לי את המזל לשחק במועדון שהפך עבורי למשפחה. מועדון שדרכו הכרתי תרבות חדשה, חברים, אוהדים, מועדון שהמרחק ממנו רק הוכיח לי כמה אני מתגעגע. בקריירה של שחקן יש גם הזדמנויות וכשהייתה לי הזדמנות לחזור הבנתי שאני לא יכול לפספס אותה ואני חוזר למכבי".

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

המאמן פטריק ואן לוון הוסיף: "אנחנו שמחים על הסיכום שהביא לחזרתו של אנדרה ג'ראלדש למכבי ת"א. לאנדרה יש איכויות מגוונות והוא מוסיף לסגל שלנו מימד אחר שיחזק אותנו. אנו בטוחים שהוא יהיה גורם משמעותי בדרך להגשמת המטרות שלנו".

כזכור, מכבי תל אביב רצתה להשאיר את ג'ראלדש לעונה נוספת, אך נאלצה לוותר עליו בקיץ האחרון בשל עלותו הכספית הגבוהה. הפורטוגלי, שהיה מועמד לאולימפיאקוס היונית, הצטרף בסופו של דבר לאפואל ניקוסיה בה שיתף פעולה עם חברו לעונת האליפות בקריית שלום, עומר אצילי, אך לא הותיר חותם ורשם תשע הופעות ליגה ושלוש נוספות בליגה האירופית ובגביע.

חזרתו של ג'ראלדש הובילה לשחרור של בן ביטון שחצה את הכביש ועבר להפועל תל אביב. הפורטוגלי, שיוכל לשחק החל מה-19 בינואר אז ייפתח החלון בישראל, יחבור לדניאל טננבאום, אנריק סבוריט ואיתן טיבי ששיתפו איתו פעולה בחוליית ההגנה אשתקד ויקווה לשחזר את היכולת הגבוהה שהציג לצדם ב-35 הופעות בצהוב בכל המסגרות. מאור קנדיל צפוי לרדת לספסל.

אנדרה ג'ראלדש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי