שכטר עשוי לבקש לעזוב, הפועל ב"ש ובית"ר עוקבות

חלוץ מכבי ת"א מאוכזב ממיעוט דקות המשחק ודורש הבהרות לגבי מעמדו, אבוקסיס ודראפיץ' ממתינים להתפתחויות. בינתיים, ג'ראלדש ששוחרר רשמית מאפואל, נחת בישראל ויחתום בצהוב לעונה וחצי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

איתי שכטר עשוי לבקש לעזוב את מכבי תל אביב בקרוב. החלוץ ממעט לשחק העונה ורשם 533 דקות בלבד בכל המסגרות. הוא עלה בהרכב פעם אחת בלבד בליגה – במהלך ה-3:4 על הפועל חיפה לפני כחודש. גם מינויו של פטריק ואן לוון לא שינה את מצבו. שכטר בן ה-34 שהאריך את חוזהו בקיץ עד לסיום העונה הנוכחית – ביקש הבהרות האם מעמדו ישתנה. הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים כבר עוקבות וממתינות להתפתחויות אם אכן ישוחרר.

לאחר שאתמול במכבי תל אביב ביקשו אישור מיוחד ממשרד הבריאות, לפנות בוקר (בין ראשון לשני) נחת בארץ המגן הימני אנדרה ג'ראלדש. הפורטוגלי ששוחרר רשמית מאפואל ניקוסיה וזכה עם הצהובים באליפות בשנה שעברה, יחתום לשנה וחצי. כזכור לאור הסגר במדינת ישראל כל שחקן זר המבקש להגיע ארצה צריך לקבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות.

כזכור, גם מכבי חיפה רצתה לצרף את הפורטוגלי אך בסופו של דבר הוא יחזור לקריית שלום ויקווה להשאיר מאחור את החודשים הפחות טובים שעברו עליו. ג'ראלדש רשם 11 הופעות בכל המסגרות בהן תרשם בישול אחד. בעונה שעברה במדי הצהובים רשם הפורטוגלי 35 הופעות בכל המסגרות כשהחמיץ שלושה משחקי ליגה בלבד. הוא היה חלק מהגנת הברזל של הצהובים שספגו עשרה שערים בלבד כל העונה.

יונתן כהן, אנדרה ג'ראלדש
ג'ראלדש ויונתן כהן חוגגים בעונה שעברה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי