הנהלת כפ"ס לסיסוקו: חפש קבוצה. חלוצה של כפר קאסם מועמד

יצחק שום | אריאל שלום

הקבוצה של יצחק שום ואלישע לוי מתכוננת לערוך מספר שינויים בסגל בחלון ההעברות. דנינו ומכלוף ייעדרו נגד פתח תקווה, אטנדה יחזור ויפתח לצד פוצ'יבה. גטהון נטש את האימון לקראת סופו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אלישע לוי פתח את הקדנציה שלו בהפועל כפר סבא עם תיקו נגד הפועל תל אביב, וכבר ביום חמישי יקווה להחזיר את קבוצתו החדשה למסלול הניצחונות נגד מכבי פתח תקווה, אחת הקבוצות החזקות והאיכותיות ביותר בליגה העונה.

עומר דנינו, אשר היה חיובי לנגיף הקורונה, ייעדר מהמשחק וצפוי לחזור לאימונים אחריו. גם טל מכלוף ייעדר מהסגל. מי שיחזור לסגל הירוקים הוא סודיק אטנדה, ששב מהרחקה וצפוי לפתוח לצידו של ג'ורג' פוצ'יבה. מעבר לכך, חוליית ההגנה תישאר זהה.

בקישור, טריקו גטהון סובל מרגישות בשריר האחורי שגרמה לו לנטוש את האימון לקראת סופו, ואיתי שור הוקפץ ל-11 בתרגול במקומו. חשוב לציין, שאם גטהון יערוך אימון מלא, הוא יפתח. החוליה הקדמית צפויה גם הפעם להיות מורכבת ממייקל אומואה, אמדו סוקונה וקיזיטו.

אלישע לוי. סגל חסר לקראת פתח תקווה | אריאל שלום

במקביל להכנות למשחק, בכפר ספא ממשיכים להתכונן לחלון ההעברות שייפתח ב-10 בינואר, והבוקר, גורמים בהנהלת המועדון הודיעו לסוכנו של קרפאלה סיסוקו לחפש קבוצה חדשה. מנגד, במועדון גם חושבים על חיזוק, ולספורט1 נודע, כי מי שסומן כאחד המועמדים המובילים לחלק ההתקפי, הוא חלוצה של מ.ס. כפר קאסם, מור פדידה, שכבש העונה שלושה שערים בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי