סילבס: "בטוח שכץ יעשה הכל כדי לחזק את הפועל חיפה"

אחרי ה-2:0 הביתי מול קריית שמונה, המאמן שהגיע בהרכב חסר החמיא לחניכיו: "השחקנים נתנו הכל עד השנייה האחרונה" והתייחס לאפשרות שיגיע רכש בינואר: "גם בלי לצרף אף אחד, יש לנו מספיק כלים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון להפועל חיפה, שנוצחה הערב (שלישי) 2:0 במסי עופר על ידי הפועל קריית שמונה שעקפה אותה בטבלה וטיפסה למקום השישי. מוחמד שכר (10) ויוג'ין אנסה (96) כבשו.

המאמן המפסיד חיים סילבס, שהגיע להתמודדות ללא שורה ארוכה של נעדרים, בחר להחמיא לחניכיו בסיום: "למרות התוצאה, אני רוצה לתת מילה טובה לכל השחקנים שנתנו הכל עד השנייה האחרונה. באנו בסיטואציה קשה מאוד, חסרים מאוד ואחרי יומיים בלבד של מנוחה, כך שלא היה ספק שזה יהיה אתגר מאוד קשה. עשינו לעצמנו את זה עוד יותר קשה כשספגנו שער ומשם המשחק לא היה נוח עבורנו".

סילבס המשיך: "במחצית הראשונה לא היינו טובים התקפית, אבל בשנייה הייתה יותר נוכחות והראינו עוצמות. מנגד, הם היו יכולים לעקוץ אותנו בכל פעם שהם יצאו קדימה. ממשיכים הלאה. משבר? להפך. על אף הפצועים והקשיים, היה פה משחק שיכול היה גם להיגמר אחרת. קריית שמונה הגיעה בריאה, היא נחה הרבה זמן והיו פערים פיזיים לטובתה במיוחד במחצית הראשונה. נכנענו, היה קשה, אבל הפנים הקדימה".

על הפרסומים לפיהם אלון תורג'מן ושוער ישראל עשויים להצטרף: "נאסוף את עצמנו, הפצועים והחולים יחזרו ואנחנו נהיה חזקים יותר. אנחנו כל הזמן מנסים לעזור לקבוצה במקומות שהיא צריכה. נעשה את מה שאפשר כדי למלא את החוסרים, יש לנו שאיפות גדולות ויש פה קבוצה טובה. נתאושש ונראה מה חסר לנו, אני בטוח שיואב כץ יעשה את כל מה שאפשר כדי לחזק את הקבוצה. גם בלי חיזוק, יש לנו מספיק שחקנים".

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי