אטוולד לקראת סכנין: "אסור לנו לחשוב על ה-0:7"

אחרי שרמסה אותה בסיבוב הראשון, מכבי נתניה תתארח אצל הקבוצה מהמגזר בדוחא (רביעי החל מ-19:45, ספורט1) והפעם היא תסתפק גם ב-0:1 קטן שיוציא אותה מהמשבר. אברהם ו-וייר יחזרו להרכב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עם ניצחון אחד בעשרת משחקי הליגה האחרונים, מכבי נתניה הלחוצה תצא מחר (רביעי) למשחק חוץ באצטדיון דוחא בסכנין (החל מ-19:45, ישיר בפסורט1), אותה ניצחה בסיבוב הקודם 0:7, כשהפעם היא תסתפק גם ב-0:1 קטן על מנת לסיים את המשבר בו היא נמצאת ולצאת לדרך חדשה.

"אחנו נגיע מוכנים טקטית למשחק. מנטלית, אסור לנו לחשוב על המשחק בסיבוב הקודם, זה יהיה משחק אחר לגמרי, גם יש שם מאמן אחר.  התכוננו טקטית, מטלית ופיזית. נגיע על מנת להילחם עבור הנקודות", התייחס המאמן ריימונד אטוולד להתמודדות בדוחא.

מבחינה מקצועית, אטוולד יקבל בחזרה לסגל ולהרכב את אביב אברהם, שריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, כשהוא צפוי להחליף את עומרי גנדלמן. שינוי נוסף יהיה הצבתו של עידו וייר במקומו של כארם ג'אבר בעמדת המגן הימני. מלבד זאת, אטוולד ימשיך עם אותם 11 שהפסידו לבאר שבע ביום שבת, כשיונס מלדה ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, אקינסולה אקיניימי, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, לאמק בנדה, חן עזרא, קאוון פרייטר.

יונס מלדה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי