אבו פאני: "אם ז'וסואה רוצה לריב אז הכל טוב, זה הצד שלו"

אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע בטדי, קשר מכבי חיפה התייחס לתקרית עם הפורטוגלי: "קללות הן חלק מהמשחק" . המטרות: "זכייה בכל התארים". בכר: התייחס לפלאניץ' וחבשי והבהיר: "ברור שאני מאוכזב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ומכבי חיפה נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 באצטדיון טדי. המארחת עלתה ליתרון משער של תומר יוספי (40), אך עצמי של לואי טאהא עשה צדק (74) וקבע חלוקת נקודות. ז'וסואה, שספג כרטיס צהוב במהלך ההתמודדות, הורחק בדקה ה-88 והמשמעות היא שהוא יעמוד לרשות יוסי אבוקסיס בגביע נגד מכבי תל אביב וייעדר במשחק הליגה נגד הפועל חדרה. הירוקים נעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים והאלופה מתל אביב, שתארח את בני יהודה ביום חמישי, תוכל לצמק את הפער לשש נקודות אם תנצח.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "ברור שאני מאוכזב, ממה אני יכול להיות שמח? היינו הרבה יותר טובים, בטח במחצית השנייה. הגענו ללא מעט מצבים ושלטנו, אך לצערי חטפנו גול מחצי התקפה וחבל. עכשיו נקווה שלא יהיה סגר ושנמשיך את הליגה. ספגנו גול בניגוד למהלך המשחק בדקה לא פשוטה, אבל שלטנו בחצי השני מהשנייה הראשונה וזה מראה על עוצמה ואופי. גם החילופים עזרו לנו, זה חשוב, רואים שיש פה סגל טוב".

על הוצאת רודריגס בהפסקה: "קצת פציעה, כרטיס צהוב וגם חילוף טקטי. המשחק היה תקוע בחצי הראשון. שלטנו, אבל הגענו אולי למצב וחצי אם אני זוכר טוב. אני תמיד מאוכזב כשאני לא מנצח, בטח כשאנחנו שוולטים. אני לא יכול להיות מרוצה, אבל כן מרוצה מאיך שנראינו בחצי השני ומהדרך בה חזרנו למשחק".

חוסה רודריגס, תומר יוספי | דני מרון

על כך שהפער ממכבי תל אביב עשוי לרדת לשש נקודות: "אני מסתכל רק על עצמי, יש לנו פה קבוצה חזקה שהיא מספיק טובה כדי להיות תלוי בעצמה, עם כל הכבוד לשאר הקבוצות".

על המפגש עם שחקניו לשעבר מבאר שבע: "אלה שחקנים שאימנתי, עברתי פה לא מעט ואני קשור לשחקנים, להנהלה ולכולם. זה מרגש, כי בכל זאת עברנו משהו ביחד".

על היכולת של פלאניץ': "ממהרים לשפוט פה שחקנים, בטח את הזרים. שמעתי המון ביקורות עליו וזה כאב לי מאוד. צריך לתת לשחקן זר את הזמן שלו, ידענו מה אנחנו מביאים ואני שמח שרואים את היכולות שלו. רביעיית ההגנה שלנו התייצבה והיא גורמת ליריבות להגיע למעט מאוד מצבים. חבשי? הוא עשה מה שעשה ושילם על זה, אנחנו לא מחפשים שחקנים בכוח".

בוגדן פלאניץ' | דני מרון

הקשר מוחמד אבו פאני הוסיף: "כן, נעצרנו במשחק הזה. שיחקנו מצוין והגענו למצבים שלנו. היינו צריכים לנצח ולא עשינו את זה. מתסכלים כבר על המשחק הבא ומתקדמים שנה שעברה היה סיפור אחר ועכשיו זה אחרת. אני פה וכיף לי פה. אני משחק ונותן הכל לקבוצה ולמועדון. רוצים את כל התארים בסוף השנה".

על העימות עם ז'וסואה חם המזג במהלך המשחק: "זה פשוט מאוד לשחק נגד ז'וסואה. קללות זה חלק מהמשחק. אם הוא רוצה לריב אז הכל טוב, זה הצד שלו. מתרכזים רק בנו. בעזרת השם זו תהיה העונה שלנו".

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי