אבוקסיס: "מאבק אליפות? צריכים 2-3 שחקנים שישדרגו אותנו"

אחרי ה-1:1 נגד מכבי חיפה, מאמן באר שבע הודה: "לא היינו ראויים ליותר מנקודה" וסיפר מי הקבוצות שיכולות להתחרות עם הירוקים על התואר: "מכבי ת"א חזקה מאוד וגם אנחנו בהנחה שנעשה מהלכים טובים בינואר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שמונה ניצחונות רצופים, מכבי חיפה נעצרה הערב (שלישי) על ידי הפועל באר שבע. הקבוצות נפרדו ב-1:1 באצטדיון טדי וזאת לאחר ששער עצמי של לואי טאהא (74) מחק יתרון של תומר יוספי (40) ועשה צדק. ז'וסואה הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-88 והמשמעות היא שהוא יעמוד לרשות הקבוצה מבירת הנגב בגביע המדינה מול מכבי תל אביב וייעדר במשחק הליגה נגד הפועל חדרה. מכוון? תשפטו בעצמכם.

המאמן יוסי אבוקסיס סיכם: "אני חייב להיות אמיתי, לא היינו ראויים ליותר מנקודה. בחצי השני ירדנו אחורה, השחקנים היו מאוד עייפים. יש הרבה חבר'ה שמושכים פציעות, גם מיגל ולואי התלוננו עוד בחימום על עייפות. אני מאוכזב מהחזקת הכדור בחצי השני, אנחנו מאבדים מלא כדורים פשוטים ושטותיים בקישור, אפילו בלי לחץ מצד חיפה. אני מצפה מהשחקנים ליותר וזה מאכזב. בסך הכל, התוצאה לא רעה. מכבי חיפה קבוצה טובה שמכניסה שחקנים מהספסל שהם כוכבים בכל קבוצה אחרת. עשינו נקודה חשובה על חשבון הניצחונות שלהם, כך שזה לא כזה גרוע".

חיזוק אפשרי בחודש ינואר: "נצטרך לעשות מהלכים על מנת לשפר את הקבוצה, אנחנו עובדים על זה. לז'וסואה אין עם מי לשחק? זה לא נכון. יש לו משחקים יותר טובים ופחות טובים, אבל יש לו עם מי לשחק. אנחנו צריכים לשפר הרבה מאוד דברים ולהביא שחקנים בעמדות מסוימות כדי להיות קבוצה טובה יותר".

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

האם מישהי יכולה לעצור את מכבי חיפה בדרך לאליפות: "מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד וגם אנחנו, בהנחה שנעשה מהלכים טובים בינואר. הפער גדול והוא נוצר בתקופה שאנחנו ומכבי תל אביב היינו בליגה האירופית והפסדנו נקודות וחיפה לא היו באירופה. איבדנו המון נקודות בזמן שהיינו בשלב הבתים. יש פה שחקנים שהם לא צעירים ששיחקו כמות אדירה של משחקים, כמעט 30 משחקים כבר".

האם ב"ש יכולה לעשות אליפות: "נצטרך לשפר כמה עמדות, להביא שחקנים טובים ולהיות קבוצה טובה יותר. המטרות הן להיות קבוצה טובה וחזקה יותר. מה ייצא מזה אני לא יכול לדעת. אנחנו לא מספיק טובים, אז נצטרך להשתפר, אבל עשינו בתקופה האחרונה תוצאות טובות. אסור לשכוח שהיינו בתחתית ממש והשתפרנו בחודש וחצי האחרון. אנחנו צריכים שניים-שלושה שחקנים שישדרגו אותנו".

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי