בהפועל חיפה הודו: "קרסנו מבחינה פיזית, זה היה צפוי"

בקבוצה התאכזבו מההפסד הביתי לקריית שמונה, אבל גם הבעלים יואב כץ טען בסיום: "בכל זאת אהבתי את הלחימה של השחקנים". התלבטות בנוגע לצירוף שוער עקב עצירת הליגה, מתן חוזז יושאל ממכבי ת"א פעם נוספת?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הרשימה ביום שבת כששחזרה מ-3:1 נגד בית"ר ירושלים ל-3:3 עם צמד של חנן ממן, אבל אתמול (שלישי) בהפסד 2:0 להפועל קריית שמונה היא נראתה כמו קבוצה שנגמרו לה הכוחות כתוצאה מהסגל החסר בימים אלו.

"היה צפוי שיהיה לנו קשה מבחינה פיזית, בטח אם לוקחים בחשבון את העובדה שקריית שמונה נחה כמעט יותר משבוע ואנחנו באנו בסגל. קרסנו מבחינה פיזית", אמרו בחיפה לאחר ההפסד. גם הבעלים יואב כץ הבין את מצב הקבוצה ואמר: "התאכזבתי שהפסדנו, אבל בכל זאת אהבתי את הלחימה של השחקנים ואני בטוח שניראה טוב יותר כשכל השחקנים יחזרו".

בנושא אחר, במהלך הימים האחרונים רצו במועדון להעלות הילוך בצירוף שוער נוסף לאור פציעותיהם של יסמין בוריץ' ורן קדוש שאמור לשוב בעוד כשבועיים, אך העובדה כי ליגת העל תהיה חלק מהסגר ולא תשוחק במשך שבועיים, עשויה להביא לכך שבחיפה ימתינו עם ההחלטה בנושא השוער.

כידוע, בתחילה רצו בחיפה לצרף שוער בכיר ואף נעשו גישושים אצל אריאל הרוש שחתם היום בהירנביין ההולנדית, שוחחו עם שוער אנורתוזיס פמגוסטה אסף צור שנראה כי מעדיף למצות את האופציה בקפריסין וגם שמו של עומרי גלזר עלה, אבל נראה שהוא יישאר בצד הירוק של הכרמל. כעת מוזכר גם שמו של רון שושן ששוחרר לאחרונה ממועדון ספורט אשדוד.

יחזור עם חידוש הליגה? קדוש | דני מרון

מעבר לכך, בהפועל חיפה רוצים להתחזק בחלק ההתקפי וכפי שפרסמנו החלו בגישושים עם חלוץ אוסטריה וינה אלון תורג'מן, אבל סיכוייו להגיע לא גבוהים ונודע כי לאחרונה הוא בוחן אופציה מוויסלה קראקוב וגם בישראל מחזיק בהצעות מהפועל באר שבע ומבית"ר ירושלים. גם שמו של מתן חוזז עלה כמועמד אם מכבי ת"א תחליט להשאיל אותו, כשנתיים לאחר ששיחק בכרמל בהשאלה מהצהובים.

יואב כץ הוסיף על סוגיית הרכש: "הצוות המקצועי צריך להחליט בימים הקרובים מה המטרה הראשונה ברכש ולאחר שנקבל החלטה אם זה שוער, שחקן הגנה או התקפה אז נפעל בהתאם".

בינתיים, בחיפה מקווים שבקרוב מאוד הם יקבלו חזרה לפחות חלק מהשחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה לאחרונה וביניהם המגן דור מלול ושחקני החלק ההתקפי דודו אלטרוביץ' ומלך שערי הקבוצה נס זמיר.

מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו
חוזז במדי הפועל חיפה לפני כשנתיים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי