הוועדה להעברת זכויות: "בן ח'ליפה לא סיפק את כל המסמכים הדרושים"

בניגוד להצהרת בית"ר ירושלים, תעודת היושר שהתבקש להמציא לא התקבלה ועל כן נדחתה ההחלטה אם לאשר את מכירת האחוזים. גורמים בהתאחדות: "גם לא הועברו מסמכים לגבי הבדלי ההון שמצאה חברת החקירות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו הבוקר (רביעי) את הפניה לחלוץ אלון תורג'מן, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1. החלוץ שוקל את האפשרות, כשהוא עשוי לעבור מאוסטריה וינה תמורת מימון רוב השכר שלו העונה.

תורג'מן דורש מבית"ר ירושלים חוזה ליותר מחצי עונה, משום שהוא מסיים את החוזה באוסטריה ובבית"ר בהחלט שוקלים את האופציה הזאת. "תורג'מן חלוץ מצוין שיכול לשחק בכמה עמדות, גם המאמנים רוצים אותו", אמרו. בן שהר נמצא כרגע בעדיפות שניה, אך הוא עדיין ברשימה לאחר שמשה חוגג כבר שוחח איתו.

ומה בנוגע לשייח' חמד בן חליפה? הבוקר פרסמנו כי בוועדה להעברת זכויות טענו כי בניגוד להצהרת בית"ר, הם לא קיבלו את כל המסמכים בנוגע לחמד בן ח'ליפה. ואכן, שעה קלה אחר כך יצאה הודעה רשמית לפיה ההחלטה לגביו נדחית מכיוון שלא סופקו על ידו המסמכים החסרים, ביניהם תעודת היושר שבבית"ר ירושלים טוענים שבאבו דאבי יש קושי להוציא.

גורמים בהתאחדות אף אמרו לספורט1: "בן ח'ליפה גם לא העביר מסמכים מדויקים לגבי חשבונותיו הפרטיים וכן מסמכים מפורטים לגבי ההבדלים בין ההון שמצאה חברת החקירות לבין ההון שהוא הצהיר עליו".

השייח' בן ח'ליפה | Twitter

מההתאחדות לכדורגל נמסר לאחר הדיון בוועדה הבוקר: "הוועדה להעברת זכויות סיימה לפני מספר דקות את ישיבתה בנושא בית"ר ירושלים. מאחר שלא סופק לוועדה מלוא החומר המתבקש, בשלב זה היא אינה יכולה להחליט בהעדר נתונים מספיקים. הבהרה מפורטת בנושא תועבר לבית"ר ירושלים לטובת המשך ההליך".

ובחזרה לכדורגל. בעיה נוספת צפויה לקבוצה מכיוונו של אנטואן קונטה. המגן אמור לטוס ב-21 לחודש למשפטו בצרפת, אולם לא בטוח שהסגר, שאמור להסתיים באותו יום, יאפשר לו לטוס. האפשרויות של קונטה הן דחיית משפטו או להמציא אישור חריג אם רכש כרטיס טיסה בשלב מוקדם יותר. כך או כך, כפי שפורסם בספורט1, הכיוון מבחינת בית"ר הוא לשחרר את השחקן שעשוי למצוא לעצמו קבוצה אחרת בצרפת. "אל תתפלאו אם לא יחזור", אמר גורם בבירה אתמול.

תורג'מן. שוקל להגיע לבירה | Michael Molzar/Getty Images

הערב תשחק הקבוצה מול חדרה (החל מ-20:30 בספורט4) ועל פי התרגול אתמול המאמנים מתכננים מהפך, כך שרוב השחקנים שנכנסו במחצית השניה מול הפועל חיפה והביאו לשינוי במשחק, לפחות בדקות מסוימות, יפתחו בהרכב. אורן ביטון יירד לספסל ואילו שי קונסטנטין, שרק לאחרונה שקל לעזוב את הקבוצה, יקבל הזדמנות לאור האכזבה מסנטיאגו אוקמפוס. אנטואן קונטה תורגל היום כבלם ואורי מגבו בצד שמאל. בקישור, עלי מוחמד ואביאל זרגרי יפתחו לצד תמיר עדי שכבש שער ענק בשבת. עידן ורד, ירדן שועה ואלירן עטר ישחקו בחלק הקדמי.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אוראל דגני, אורי מגבו; עלי מוחמד, אביאל זרגרי, תמיר עדי, עידן ורד; ירדן שועה, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי