שור יחליף את גטהון הפצוע נגד מכבי פ"ת, דסה יפתח במקום אומוה

טריקו גטהון | אריאל שלום

הקשר האחורי סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ונטש את האימון המסכם, שינוי יתבצע גם בהתקפה לאור האכזבה מהניגרי. אלישע לוי יחפש ניצחון בכורה נגד האקסית: "אין משחק שבו אפשר לא לדרוש מעצמנו לא לאסוף נקודות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שהשיגו תיקו נגד הפועל תל אביב במשחק הבכורה שלו כמאמן הפועל כפר סבא, אלישי לוי ינסה מחר (חמישי) להוביל את הקבוצה מהשרון לניצחון ראשון בקדנציה השלישית שלו על הקווים כשהירוקים יתארחו אצל מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה.

מי שייעדר מהמשחק הוא הקשר טריקו גטהון, שנטש אתמול את האימון עקב רגישות בשריר הירך האחורי ויעבור צילום על מנת לאבחן את מצבו ברגע שהדבר יתאפשר. את מקומו של גטהון יתפוס איתי שור, שתופקד כבלם במשחק הקודם. שינוי נוסף בהרכב ייערך בהתקפה, כאשר אור דסה ישתלב ב-11 במקומו של מייקל אומואה המאכזב.

"הפועל כפר סבא תמיד שואפת לנצח", אמר אלישע לוי והתייחס למשחק נגד הפועל תל אביב: "אמנם תיקו שיקף את המשחק, אבל היו בו דברים טובים והיו גם דברים שבהחלט נצטרך לתקן".

על היריבה מחר ועל הצפיפות בלוח המשחקים הוסיף: "מכבי פתח תקווה קבוצה טובה בפורמה חיובית. במצבנו, אין משחק שאנחנו יכולים שלא לדרוש מעצמנו לאסוף בו נקודות. אנחנו יכולים לנצח בכל משחק ומן הסתם נעשה את מה שצריך לשם כך. כמו כן, אנחנו עומדים בלו"ז משחקים צפוף. נשתמש בכלים שעומדים לרשותנו ונעשה גם רוטציה".

אלישע לוי | אריאל שלום

על סגל השחקנים וחלון ההעברות אמר המאמן: "כל הגורמים במועדון עובדים על שדרוג הסגל בכל החוליות. יש רצון גדול לראות את הקבוצה משנה את פניה והולכת לכיוונים טובים יותר".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, ג'ורג' פוצ'יבה, אביב סולומון, איתי שור, רז כהן, בן רייכרט, אור דסה, לוואגה קיזיטו, אמאדו סוקונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי