תבואי כל יום: 0:4 לבית"ר ירושלים על הפועל חדרה

הקבוצה של דראפיץ' וברדה הגיעה למשחק במשבר ענק אך כמו בסיבוב הראשון, הביסה את הקבוצה של מימר ונהנתה מכל רגע על הדשא. שועה כבש ראשון, עטר להט עם שלושער והכפיל את שערי הליגה שלו. גם זרגרי הצטיין

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חוזרת? הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הגיעה לקרב התחתית נגד הפועל חדרה בכושר גרוע מאוד אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והייתה חייבת נקודות כמו אוויר לנשימה, כל זה לצד כל רעשי הרקע בנוגע להעברת הקבוצה לשייח בן חליפה. כעת בקבוצה יכולים לנשום לרווחה. בדיוק כמו בסיבוב הראשון, זה נגמר בניצחון 0:4 ששחרר הרבה אוויר בבירה. האם הירושלמים יצאו מהמשבר?

המהפכה של צמד המאמנים עבדה היטב. בית"ר פתחה את המשחק נחושה מאוד וקצת מזל לא מזיק אף פעם. רובי לבקוביץ', שוער יציב בדרך כלל, ביצע שגיאה איומה בדקה התשיעית ואפשר לירדן שועה לכבוש שער קל. מאותו הרגע בית"ר עשתה כל מה שהיא רוצה על כר הדשא והראתה קצת מהפוטנציאל העצום בחלק הקדמי שלה, כאשר מיכאל אוחנה בכלל על הספסל. אלירן עטר כבש שער גדול כעבור שלוש דקות בבעיטה אדירה מרחוק ובהמשך נהנה מבישולים של שועה וקונסנטין והכפיל את מספר שעריו העונה – שישה שערי ליגה. מי אמר שעטר ושועה לא יצליחו לשחק יחדיו? הם נהנים לשתף פעולה.

אולם זה לא רק החלק הקדמי. אביאל זרגרי עשה עבודה טובה מאוד במרכז השדה – חכם, נמרץ, שקט, וגם שיבוצו של עלי מוחמד בעמדה קדמית נשא פרי. אין ספק שעם הסגל העומד לרשות בית"ר היא צריכה להיאבק על מקום המוביל לאירופה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1025992
השואו של אלירן עטר
This image has an empty alt attribute; its file name is 1025979

בזכות הניצחון, הקבוצה מהבירה העפילה למקום התשיעי בטבלה במרחק ארבע נקודות המקו האדום כשיש לה משחק חסר. אחרי חידוש הליגה היא תצטרך ליצור מומנטום עם מספר ניצחונות. צריף לזכור, מתוך 19 שעריה העונה – שמונה כבשה בית"ר נגד חדרה, כלומר כמעט חצי. עליה להוכיח את עצמה.

ומה בנוגע לקבוצה של שרון מימר? בשבוע שעבר היא הערימה קשיים על מכבי חיפה ובכלל הייתה בכושר לא רע בכלל אך היום היא ביצעה טעויות קשות בחלק ההגנתי ולא הייתה מספיק אגרסיבית. עם משחק הגנה כזה היא עלולה לרדת ליגה. עובדייה חטאב היה לא מרוכז אך כמובן שלא מדובר בשחקן אחד בלבד. מרשל אודה רשם החמצה גדולה ברגע קריטי.

גלעד אברמוב הוא נקודת האור בשורות הקבוצה המובסת. הקשר המשיך לאיים על השער ללא הפסקה ולא ויתר לרגע על המשחק. בכל מקרה, עם שבעה הפסדים ב-15 משחקים, אין ספק שחדרה בצרות וצפויה לה עונה קשה. היא מובילה בפער של נקודה בלבד על הקו האדום כאשר להפועל כפר סבא משחק חסר. חיזוק נכון בינואר יהיה קריטי עבורה לגבי הישארות בליגה.

הרכבים

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר (נעם כהן, 46), מנשה זלקה (אריאל מסיקה, 72), יא יא מלדג'ה (תמיר גלזר, 46), גלעד אברמוב, רודריגו בונגונגי (שובל גוזלן, 72), גוסטבו מרמנטיני מרשל אודה

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אוראל דגני, אורי מגבו; עלי מוחמד (מיכאל אוחנה, 58), אביאל זרגרי (אופיר קריאף, 86), תמיר עדי (רועי פדידה, 87), עידן ורד (לירן רוטמן, 86); ירדן שועה, אלירן עטר (חלאופילו פלייטר, 86).

מהלך המשחק:

דקה רביעית: התקפה מסוכנת ראשונה במשחק עלי מוחמד העביר כדור מצוין לאלירן עטר (בשמאל) שהוציא עקב לאורי מגבו שבעט החוצה מזווית קשה בה היה צריך למסור.

דקה חמישית: כעבור דקה מצב נהדר להפועל חדרה – רודריגו בונגונגי הכניס כדור מצוין לרחבה, גלעד אברמוב הקדים את איתמר ניצן ובעט לחוץ. הקשר רצה פנדל אך לא קיבל.

אביאל זרגרי, רודריגו בונגונגי |
סלובודאן דראפיץ' | שלומי גבאי

דקה תשיעית: שער! 0:1 לבית"ר ירושלים: אלירן עטר הגביהה מצד שמאל, רובי לבקוביץ' השמיט את הנגיחה של אביאל זרגרי וירדן שועה עט על הריבאונד עם שערו השלישי העונה.

רובי לבקוביץ' | שלומי גבאי

דקה 12: שער אדיר של אלירן עטר – 0:2 לבית"ר ירושלים! החלוץ ניצל רגע של בלבול בהגנת הפועל חדרה ושלח בעיטה חזרה לרשת הגבוהה של לבקוביץ'.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | שלומי גבאי
ירדן שועה חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | שלומי גבאי
ירדן שועה | שלומי גבאי
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | שלומי גבאי

דקה 15: ניסיון ראשון של הפועל חדרה, הקשר גלעד אברמוב בעט חזק מחוץ לרחבה, איתמר ניצן הדף היטב הצידה.

דקה 23: עלי מוחמד פרץ נהדר כשחלף במהירות על פני שני שחקנים ובעט ברגל שמאל החוצה. אמנם הוא לא היה מדויק אבל הקשר נהנה בעמדה קדמית יותר.

עלי מוחמד, מנשה זלקה | שלומי גבאי
שרון מימר | שלומי גבאי

דקה 32: פספוס גדול של הפועל חדרה. רודריגו בונגונגי שלח מסירה גדולה למרשל אודה אבל החלוץ בעט ברשלנות מעל השער.

דקה 40: עוד שער של בית"ר ירושלים שמובילה 0:3 – ירדן שועה הרים מצד ימין לרחבה, אלירן עטר עלה גבוה ונגח לרשת, ללבקוביץ' אין סיכוי.

אלירן עטר ושחקני בית"ר ירושלים חוגגים |
אלירן עטר, עידן ורד, אורי מגבו | שלומי גבאי

דקה 44: כמעט קיבלנו העתק של התוצאה מהסיבוב הראשון. אוראל דגני הכניס כדור ענק לירדן שועה שניסה להקפיץ מעל לבקוביץ' אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 45: אברמוב ממשיך להיות השחקן הטוב ביותר בחדרה. הקשר השתחרר לבעיטה ושיגר כדור חזק מאוד אבל למרכז השער, איתמר ניצן קלט.

גלעד אברמוב | שלומי גבאי

דקה 46: שרון מימר ביצע חילוף כפול בפתיחת המחצית השנייה: נועם כהן במקום עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר במקום יא יא מלדג'ה.

דקה 54: בדיוק כמו בסיבוב הראשון – 0:4 לבית"ר ירושלים. הקבוצה של דראפיץ' וברדה טסה למתפרצת מצד ימין בסיומה שי קונסטנטין העביר כדור רוחב ועטר דחק לרשת והשלים שלושער.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | שלומי גבאי

דקה 57: כמעט שער מצמק של חדרה. דיא לבאבידי העביר כדור רוחב מסוכן, אוראל דגני הקדים את אודה ברגע האחרון והרחיק לקרן. מיכאל אוחנה עלה מהספסל לאחר מכן במקום מוחמד.

דקה 63: החמצה גדולה של חדרה, איבוד כדור של דגני הסתיים במתפרצת מהירה מצד שמאל, אלא שבונגונגי בעט לידיו של ניצן.

איתמר ניצן |
אורי מגבו, גוסטבו מרמנטיני | שלומי גבאי

דקה 80: המחליף שובל גוזלן הגיע למצב מסוכן ברחבה לאחר כדור ארוך של לבקוביץ'. החלוץ רצה לפרגן לאודה אבל דגני התערב והרחיק.

שובל גוזלן | שלומי גבאי

דקה 82 – עוד שער של בית"ר ירושלים נפסל בגלל נבדל. שיתוף פעולה אדיר בין עטר ושועה הסתיים בבעיטה לא מדויקת של החלוץ. מיכאל אוחנה דחק לרשת אבל הוא היה בנבדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי