פיניש יחליף את ליואיץ' מול מכבי ת"א, בן עמי: "אפשר לנצח כל קבוצה"

יוסיף מוסא, תמיר בן עמי | אריאל שלום

קשר בני יהודה יעלה ב-11 על חשבון הסרבי המורחק מול האלופה בחמישי (20:30, ספורט4), המאמן הזמני: "מי שמגיע למשחק ללא אמונה, שיחליף מקצוע". קמפוס חשף בראיון בצ'ילה הצעה מקבוצה מקומית: "לא הרשו לי ללכת"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, בני יהודה תגיע מחר (חמישי) לבלומפילד כאורחת לקרב קשה במיוחד מול מכבי תל אביב (החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט4). אם לא די בצרות המקצועיות, הכתומים ייאלצו להסתדר בסגל חסר במיוחד ללא דן מורי, אליסון דוס סנטוס, ניב זריהן, עמית זנטי, אמיר חלאיילה, מתיאה ליואיץ' וסילבה קאני שנמצא בבידוד.

שינוי אחד צפוי להתבצע בהרכב שפתח ב-1:1 מול בני סכנין במחזור הקודם, כאשר סתיו פיניש יעלה ב-11 על חשבונו של ליואיץ' אחרי שהסרבי הורחק במשחק הקודם. פיניש יענוד את סרט הקפטן בהיעדרו של מורי הפצוע. מוחמד גדיר, שכבש את שלושת השערים האחרונים של הקבוצה משכונת התקווה, שוב יתחיל על הספסל.

תמיר בן עמי, המאמן הזמני, יעמוד בפעם השנייה על הקווים. לקראת המשחק הוא סיפר: "המשחק האחרון מול בני סכנין התחיל שוב עם טעות גדולה שלנו במרכז ההגנה. למרות זאת הצלחנו לשמור על מוטיבציה גבוהה והאמנו שאפשר לחזור. השגנו את השוויון בשלב מוקדם של המחצית השנייה והרגשנו טוב ברגעים האלה, אבל אז נשארנו בעשרה שחקנים וזה הפך את המומנטום. בשורה התחתונה, עם איך שהתפתח המשחק, היה חשוב לא להפסיד ואני שמח שהשחקנים הראו בגרות והרבה אופי". 

עמית גלזר | אריאל שלום

ההתמודדות מחר מול האלופה: "יש משחקים שאין יותר מדי מה להגיד עליהם. אנחנו נפגוש מחר קבוצה איכותית מאוד, שנמצאת בכושר טוב. מבחינתנו נצטרך להיות סופר מרוכזים ומחויבים בשביל להוציא תוצאה טובה. מי שמגיע למשחק כדורגל ללא אמונה שאפשר לנצח, שיחליף מקצוע. אנחנו באים לכל משחק באמונה ובגישה שאפשר לנצח. ברור שמכבי תל אביב היא אחת היריבות היותר חזקות בליגה שלנו, אבל ביום נתון אפשר לנצח כל קבוצה".

מכת הפציעות: "אנחנו נחסר מחר לא מעט שחקנים, אבל לצערנו רוב השחקנים האלה חסרים כבר תקופה ארוכה ואנו צריכים להסתדר בלעדיהם. כך יהיה גם מחר. זה נכון שאנחנו יותר 'קצרים' במשחקים האלה, אבל אנחנו מאמינים בכל אחד מהשחקנים שישחק מחר".

בינתיים, פדרו קמפוס הצ'יליאני, שיפתח מחר בהרכב, התראיין במולדתו וחשף כי קיבל הצעה מאוניברסידד דה צ'ילה מהליגה המקומית הבכירה: "אני והסוכן דיברנו עם המועדון ולא הרשו לי ללכת. אמרו שאני שחקן חשוב עבור הקבוצה, שהולכים להשתמש בי, אז המשכתי להתאמן כרגיל. הייתי רוצה להמשיך לשחק מחוץ לצ'ילה ולהגיע לליגה תחרותית יותר בעתיד".

פדרו קמפוס מאוכזב | אריאל שלום

"שיחקתי במשחקים האחרונים כמו '9' במערך של 5-3-2, אבל המאמן אמר ליל שחק כמו שחקן חופשי. בכל משחק אני מרגיש טוב יותר. הליגה הישראלית תחרותית, יש הרבה קבוצות עם שחקנים מצוינים ברמה גבוהה. רובם שיחקו בליגה האירופית, בליגת האלופות, במפעלים רציניים".

קמפוס נשאל על אורח החיים בישראל והסכסוכים האיזוריים: "לא מדבר על זה כאן. חיים את היום-יום ולא רואים כלום קשור לזה. הכל כאן שונה ממה שאני רגיל. הדתות, השפה. השבוע מתחיל ביום ראשון, שזה כמו יום שני בצ'לסי. כבר הסתגלתי, אבל זה שונה. קשה להיות רחוק, לא הייתי בצ'ילה מאז יוני בשנה שעברה ולא ראיתי את המשפחה. זה מעציב, אבל אני רגיל לזה".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, עמית כהן, תאמבי סגס, פאדי נג'אר, מישאל ראנז'ל, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, שי מזור, פדרו קמפוס, רועי בן שמעון.

עומר ניראון, תמיר בן עמי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי