לוזון יבצע לפחות שלושה שינויים מול כפ"ס, גולאני יפתח

גיא לוזון | דני מרון

מאמן מכבי פ"ת מתכנן רוטציה לקראת המפגש מול הירוקים בחמישי. הכישרון בן ה-17 יעלה ב-11, גם פלשר וסוליץ'. התלבטות בין מאיר לבר. בריבו: "צריכים להתחדד לעבוד יותר על הסיומות"

(גודל טקסט)

לאחר שפתחה את הסיבוב השני עם הפסד 1:0 למכבי תל אביב בתחילת השבוע, מכבי פתח תקווה תנסה לצאת מחר (חמישי) ב-19:00 לפגרת הסגר הכפויה עם ניצחון ושלוש נקודות מול הפועל כפר סבא והאקס אלישע לוי, כאשר תגיע לאצטדיון המושבה כאורחת מול הירוקים.

"רמת המוכנות גבוהה וכדי לנצח את המשחק נצטרך ללחוץ את היריבה באגרסיביות ולהביא את היכולות ההתקפיות שלנו", התייחס המאמן גיא לוזון להתמודדות הקרובה מול היריבה, אשר נמצאת מתחת לקו האדום וגם היא מחפשת את דרכה למעלה אחרי שלא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים.

גם החלוץ תאי בריבו דיבר לקראת המשחק: "ההפסד למכבי ת"א היה מאכזב מאוד. אנחנו באים לנצח נגד כל קבוצה ובכל משחק. היו לנו את ההזדמנויות אבל לא ניצלנו אותם. אנחנו צריכים להתחדד כי גם נגד מכבי ת"א וגם נגד בני סכנין הגענו למצבים וזה לא שלא שיחקנו טוב. אני חושב שאנחנו צריכים לעבוד יותר על הסיומות כי המצבים יגיעו".

תאי בריבו | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, לוזון יערוך לא מעט שינויים בהרכב הפותח. ראשית, הוא יזנח את מערך שלושת הבלמים כאשר מרכוס דיניז שהוחלף מול מכבי ת"א בגלל פציעה, אינו כשיר וייעדר. מי שיתפוס את מקומו במרכז ההגנה יהיה דניאל פלשר. בקישור, גם נאור סבג אינו כשיר ויוחלף ע"י הבוסני אסמיר סוליץ', כאשר המאמן מתלבט האם להמשיך ב-11 עם ארד בר או לתת את חולצת ההרכב לעמית מאיר, שחוזר מעונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

בחוד ההתקפה, ג'וסי לופטה ותאי בריבו תורגלו לסירוגין, ונראה שהאחרון הוא זה שיזכה לקרדיט. גם דניאל גולאני הצעיר צפוי לעלות בהרכב. מי שימשיך ב-11 ויקווה לחזור למצוא את הרשת הוא ליאל עבדה, אשר לא נרשמה עד כה התקדמות במגעים מול דינמו קייב שלא שינתה את סעיפי המשמעת אליהם פ"ת התנגדה.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עמית מאיר (ארד בר), גיא חדידה, דניאל גולאני, אסמיר סוליץ', ליאל עבדה, תאי בריבו.

דניאל פלשר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי