מימר במתקפה חריפה: "השופטים לא נותנים כבוד, הרגשתי מליגה ב'"

מאמן חדרה טוען: "הגישה של השיפוט זה הדבר הכי נורא. שופט רביעי התערב בהחלטות ואמר לי בגאווה שעשה זאת, כך לא מתנהלים". על התבוסה 4:0 לבית"ר: "חילקנו מתנות, הפסדנו בעצמנו". זלקה: שערורייה שהמשחקים נעצרים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה זכרו היטב את הרביעייה שספגו מבית"ר ירושלים בסיבוב הראשון אך התוצאה הקשה חזרה על עצמה גם הערב (רביעי). הקבוצה של שרון מימר עשתה כמה צעדים לאחור כשלמעשה התפרקה אחרי השער הראשון שספגה בדקה התשיעית בשל טעות של השוער רובי לבקוביץ'. גלעב אברמוב, שהיה אולי הטוב ביותר בקבוצתו, בכה בסיום המשחק. בעמדת הראיונות מימר יצא במתקפה חריפה על השיפוט וטען לחוסר כבוד בהתנהלות השופטים מולו.

צפו בתגובות אחרי ה-0:4 של בית"ר על חדרה

מימר הזועם אמר: "אני לא רוצה לדבר על טעויות שיפוט, אבל גישה שגויה של השיפוט זה הדבר הכי נורא. הרגשתי שאני מאמן קבוצה מליגה ב' מול קבוצה בליגת האלופות. מה הכעיס אותי? שופט רביעי מתערב בהחלטות לשופט ואומר לי בגאווה שהוא עשה את זה. זו לא גישה שתועיל לכדורגל. זה מוריד מהכבוד של הקבוצות. עומד שופט רביעי ואומר לי 'אני ראיתי שהוא לא נגע בו', מ-60 מטר הוא ראה? גם בגול השני הוא צעק לו 'זה לא פאול'. זו לא צורה של התנהלות, יש שופט וצריך לתת לו לשפוט. שלא יצפו שאנחנו ניתן כבוד בחזרה".

על התבוסה: "אפשר להסביר את ההתפרקות – באנו טוב למשחק אבל נתנו את שני השערים הראשונים במתנה וכשאתה נותן לקבוצה כזו מתנות כאלה והם מקבלים ביטחון – עם האיכות שלהם הם יענישו אותך אחר כך. מבחינתי הפסדנו את המשחק בעצמנו והכנסנו אותם למשחק. אנחנו איבדנו ביטחון ואיבדנו את הסדר שלנו מה שלא אפיין אותנו בתקופה האחרונה כי הקבוצה שלי יציבה. נפלנו ליום לא טוב של כולם, לא היינו אנרגטיים, נפלנו אחרי השער הראשון. זו לא חדרה שאנחנו רגילים לראות".

על כך שגם בסיבוב הראשון הקבוצה הובסה 4:0: "אני לא חושב שהייתה הכנה לא טובה. בגול הראשון נפל לשוער שלנו הכדור מהידיים, רובי (לבקוביץ') לוקח את זה בעיניים עצומות. לצערי יש משחקים כאלה – בית"ר מחמישה מצבים עשו ארבעה שערים בעוד אנחנו משבעה או עשרה מצבים לא עשינו אף שער. יש ימים בהם הכל הולך הפוך".

אברמוב. בכה לאחר המשחק | שלומי גבאי

על הצרות של התחתית ולוח המשחקים: "איך נתרומם? גם בתחילת העונה היינו בתקופה לא טובה, כעת שוב אנחנו אחרי שני הפסדים, הצלחנו בעבר לתקן את זה ונעשה זאת, עם עוד שחקן-שניים שיגיעו וגם מקסים פלקושצ'נקו יחזור מפציעה ויסייע לנו".

הקפטן מנשה זלקה: "קרה לנו דבר שאסור היה לקרות – לספוג גול על ההתחלה מול קבוצה כמו בית"ר ירושלים. עם איכויות כמו שלהם הם מקבלים ביטחון ואחר כך קשה לעצור אותם. כל הכישרון שלהם התפרץ במשחק הזה לרעתנו. זה יום רע בעבודה, אבל הפנים כבר למה שיהיה אחרי הסגר".

הקשר התאכזב כמובן מההחלטה על עצירת המשחקים: "אני רוצה להגיד שזו שערורייה אחת גדולה שסוגרים את הכדורגל, רק בגלל דבר אחד ולא כי אני מתפרנס מזה – אנשים נמצאים בבית, איבדו את הפרנסה שלהם, מרוסקים, ואנחנו לפחות נותנים להם תקווה וקצת שמחה. כשאוהד יושב בבית ורואה את הקבוצה שלו משחקת כדורגל זה קצת בשביל הנפש והמוראל, שגם ככה המוראל של האזרחים נמצא ברצפה כי הם לא עובדים ואיבדו את הפרנסה שלהם. את ההחלטה ההזויה הזו אני מתקשה להבין".

עלי מוחמד, מנשה זלקה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי