אביטן: "כל דבר שניסיתי לעשות לא עבד"

מאמן סכנין מאוכזב אחרי ההפסד 1:0 לנתניה: "הצגנו יכולת לא טובה לאורך כמעט כל המשחק. לוקים במשחק ההתקפה, לא נהסס לצרף שחקנים". כיאל: "לא רצינו להיות בתקופה הזו". אטוולד: "לא מנצלים הזדמנויות"

(גודל טקסט)

אחרי רצף רע של חמישה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים רצופים, מכבי נתניה חזרה הערב (רביעי) לחייך אחרי שגברה 0:1 על בני סכנין בדוחא. מנגד, הקבוצה הצפונית סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון ורחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום – דבר שעוד עשוי להשתנות אם הפועל כפר סבא תגבור מחר על מכבי פתח תקווה.

צפו בתגובות אחרי ה-0:1 של נתניה על סכנין

המאמן המנצח, ריימונד אטוולד, דיבר על ההחמצות של קבוצתו: "זה קורה שוב ושוב שאנחנו מחמיצים ואז כופים על עצמנו לחץ מצד היריבה. סכנין קיבלה פנדל אחרי שקוואן פרייטר היה לא מרוכז. במחצית השנייה יכולנו להכריע את המשחק הרבה יותר מוקדם, היו לנו ארבעה מצבים לשער ואני חושב שגם הגיע לנו פנדל בהכשלה על חן עזרא".

"אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה. למה לא הצלחנו להבקיע? אולי זה קשור ללחץ. אני לא יכול להבין את ההחמצות של פרייטר ויונס מלדה. ההחמצה של עומרי גנדלמן היא שונה כי היא הייתה תגובה מהירה לכדור עצירת הפנדל השלישית העונה של דני עמוס? שמתי לב למשהו מעניין בליגה שכששוער עוצר פנדל – הקבוצה שלו גם מנצחת".

דני עמוס הודף את הפנדל | ברני ארדוב

המאמן המפסיד, ניסו אביטן: "הצגנו יכולת לא טובה כמעט לאורך כל המשחק. דווקא הפתיחה הייתה בסדר ואז עם החמצת הפנדל בדקה השלישית איבדנו כיוון. זה מאכזב מאוד, בעיקר לאור המאזן הביתי שלנו. הוא רע מאוד, ובחוץ אנחנו עושים נקודות. זה מצער כי אם היינו מחברים את הדברים הם יכלו להיראות אחרת. יכול להיות לפעמים ששחקנים כל כך רוצים וזה משפיע בכיוון השני. אני כמה דקות אחרי המשחק וקשה לי לנתח את כל הדברים, אבל אין ספק שהיה לנו בעיה גם בהיסט המחויבות".

החמצת הפנדל של אוסאמה חלאילה: "אנחנו מקצוענים, צריכים לדעת להתמודד ולא לוותר על המשחק בשלב כל כך מוקדם – כי ככה זה היה נראה בהרבה מאוד דקות. אנחנו לוקים במשחק ההתקפה, כבשנו שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים. כשאתה לא מקבל תפוקה משחקנים אתה מחפש פתרונות, זה מה שניסיתי לעשות, החלפתי סגנון ושיטה, וכמעט כל דבר לא עבד בינתיים".

"יש לנו תכניות להתחזק בינואר"" המשיך אביטן. "אין בינואר הפתעות, בטח לא עם הסגר עכשיו שעוד יותר יקשה על העניין. נחפש שחקנים ששדרגו אותנו ואנחנו עובדים קשה על זה. כשיהיה, לא נהסס לצרף שחקנים".

בירם כיאל סיפר: "התחלנו מאוד טוב וקיבלנו פנדל כבר בדקה השלישית. כשמחמיצים, בתקופה האחרונה אנחנו גם לא נותנים גולים כשמגיעים להזדמנויות – זה מעלה את הלחץ בקבוצה. זה לא היה משחק טוב שלנו. לקראת הסוף גם הייתה הרחקה וזה לא עזר, אבל אנחנו מתאוששים וצריכים להיות חזקים ביחד כשלא הולך והתוצאות לא מגיעות. גם במשחק האחרון מול בני יהודה הם קיבלו אדום, הגענו להמון מצבים ולא הצלחנו לנצח. אנחנו נמצאים בתקופה שלא רצינו להיות בה.

בירם כיאל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי