חדרה הודיעה למסיקה ומלדג'ה: אתם לא בתכניות

הקבוצה של שרון מימר ביקשה משני הקשרים למצוא קבוצה חדשה. עמית זנטי מועמד, אוסמן מוחמד סיכם את תנאיו וינחת בקרוב. במועדון התקשו לקבל את היכולת והגישה של השחקנים בתבוסה 4:0: "שכל אחד יסתכל על עצמו במראה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כעס ותסכול גדול בהפועל חדרה אחרי התבוסה הביתית אמש (רביעי) 4:0 לבית"ר ירושלים. הקבוצה של שרון מימר הפסידה גם בשבת אחרונה 1:0 למכבי חיפה, אך אז השחקנים הציגו יכולת טובה, הקשו מאוד על מוליכת הטבלה, ודווקא מול הצהובים-שחורים אתמול הציגו את המשחק הכי חלשה שלהם העונה. במועדון זעמו על הגישה של השחקנים משריקת הפתיחה, כאשר כבר בדקה ה-12 התוצאה עמדה על 0:2 לטובת בית"ר. "זה היה מביך ומביש. טוב שהגיע הפגרה כי כדאי שכל שחקן יסתכל במראה אחרי משחק כזה. אפשר להפסיד, אבל צריך להילחם ולא היה כלום במשחק הזה", אמרו בחדרה.

גם המאמן מימר כעס מאוד במחצית וגער בשחקנים: "אני לא רוצה לראות כדורגל, אבל אני רוצה לראות קבוצה עם לב ונשמה ועכשיו זה תלוי בכם". החלק ההגנתי ספג ביקורת קשה על משחק רב של שגיאות, שהיו יכולות להוביל להפסד בהפרש גבוה אפילו יותר. "אנחנו מקווים שזה היה משחק חד פעמי", סיכמו בחדרה.

במועדון החלו כבר לקבל החלטות לקראת חלון ההעברות והודיעו היום לשני שחקנים כי הם לא בתכניות – ריף מסיקה ויא יא מלדג'ה. צמד הקשרים התבקשו למצוא קבוצה חדשה והם צפויים לעזוב חצי עונה בלבד לאחר שהצטרפו.

שרון מימר | שלומי גבאי

לגבי חיזוק בחלון ההעברות, כידוע, רז נחמיאס מועמד מוביל לעמדת המגן השמאלי, אך הוא טרם קיבל שחרור מהפועל חיפה. כמו כן, בקבוצה מחפשים חיזוק לחלק הקדמי ושני שמות מעניינים נמצאים על הפרק – יהב אפריאט מהפועל כפר סבא ועמית זנטי מבני יהודה.

זנטי מרוויח שכר גבוה בקבוצה משכונת התקווה, ובנוסף לכך פצוע בשבועות האחרונים והעובדה שלא שיחק לאחרונה עלולה להפריע. בחדרה מתלבטים מי מבין השניים הוא המתאים ביותר להצטרף ובודקים את אופציית החתמתם. אוסמן מוחמד, הקשר הניגרי אשר סיכם את תנאיו בקבוצה, צפוי לנחות בישראל בסוף השבוע ולהצטרף רשמית.

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | ברני ארדוב
עמית זנטי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי