אנחת רווחה בנתניה: "השתחרר הרבה לחץ". פציעת אברהם מדאיגה

היהלומים חגגו את ה-0:1 על בני סכנין, מחמאות לעמוס ולבנדה ("כשהוא רוצה, הוא אחד הטובים בליגה"). מנגד, במועדון חוששים מנזק ברצועות לקשר שנפגע והוחלף, גם הוא וגם עזרא ייבדקו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לא מעט לחץ היה במכבי נתניה לפני המשחק מול בני סכנין אתמול (רביעי). לאחר ניצחון אחד בלבד בעשרת המחזורים הקודמים, הקבוצה של ריימונד אטוולד הגיעה לאצטדיון דוחא בידיעה שרק שלוש נקודות יוכלו להוציא אותה לדרך חדשה וקל זה לא היה, אבל היהלומים עמדו במשימה ויצאו לפגרת הכפויה בעקבות הסגר בטעם טוב.

נתניה הרבתה להחמיץ וגרמה לדפיקות לב מואצות על הספסל, אבל לראשונה מזה זמן רב, הקבוצה שמרה על שער נקי כשגם אקינסולה אקיניימי, שספג לא מעט ביקורות, רשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה. מי שעוד זכו למחמאות היו כמובן דני עמוס, שעצר פנדל שלישי העונה ("שרק יימשך, חמסה חמסה", אמרו במועדון) ולאמק בנדה, ששב להציג את היכולת שלו מתחילת העונה ("כשהוא רוצה ומרוכז, הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה הזאת").

"הפעם לא ספגנו וזה תמיד כיף. נצטרך להשתפר בניצול המצבים שלנו, אבל אנחנו עם שלוש נקודות ושמחים מזה. אני קורא לכולם לשמור על עצמם בסגר, להיות בריאים ולהתחסן והלוואי ונעבור את התקופה הזאת" סיכם בסיום עמוס, שכאמור שוב הציל את קבוצתו.

"השתחרר אצלנו הרבה לחץ", הודו שחקנים בקבוצה והוסיפו: "גם היכולת שהצגנו הייתה טובה וגם זה בא עם הרבה לחימה. אם קוואן היה כובש את השני בתחילת המחצית השנייה, זה גם יכול היה להיגמר 0:4 ויותר, כי הם היו עולים להתקפה והיינו יכולים לעקוץ עוד במתפרצות, אבל היינו קונים את התוצאה הזאת לפני תחילת המשחק".

עמוס שוב עצר פנדל | ברני ארדוב

הבשורה המדאיגה מבחינת נתניה מגיעה מכיוון הפצועים אביב אברהם וחן עזרא. אברהם נפצע בברכו כשהוא ממרר בבכי והוחלף עוד במחצית הראשונה, כשהחשש בנתניה היא מפגיעה חמורה ברצועות הברך שתשבית אותו לתקופה ארוכה. עזרא ספג כניסה של ברך בברך מחסן חילו במחצית הראשונה, במהלך שלדעת אנשי המועדון היה חייב להסתיים בפנדל, והוחלף מיד לאחר השער. בעוד החשש לגבי אברהם גדול יותר, ההערכה בנוגע לעזרא היא שמדובר במכה ובפציעה פחות חמורה, כאשר השניים צפויים להיבדק היום ע"י רופא המועדון ולאחר מכן יוחלט ככל הנראה כי יערכו צילום.

שאר שחקני הקבוצה יזכו לחופש בסוף השבוע ויחזרו לאימונים ביום ראשון. יש לציין שאם פציעתו של אברהם תהיה חמורה, נתניה צפויה לקחת בחשבון את האפשרות לצרף חיזוק בחלון ההעברות.

אברהם מקבל טיפול. בנתניה מודאגים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי