ג'ראלדש שוחרר מאפואל ניקוסיה, ינסה להגיע ארצה עוד היום

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

המגן שמבוקש במכבי ת"א שוחח בשנית עם ראשי המועדון הקפריסאי וקיבל את ברכת הדרך. הקאמבק לצהוב מתקרב, עתיד לחתום לשנה וחצי עם אופציה. הפורטוגלי אמר למקורביו: "עושה מאמצים לנחות בישראל לפני הסגר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מצפים לחזק את הקבוצה בינואר על אף הכושר המצוין ורצף הניצחונות הרצופים עם המאמן פטריק ואן לוון. בשורות האלופה ממתינים להגעתו של אנדרה ג'ראלדש שרשם שנה גדולה בצהוב וזכה עמם באליפות. אתמול (רביעי) היה נראה שמינוי המאמן החדש באפואל ניקוסיה מסכן את הקאמבק שלו לישראל אלא שהיום חלה התקדמות משמעותית.

המגן שוחח עם ראשי המועדון הקפריסאי בשנית והפעם קיבל את ברכת הדרך לעזוב. הוא מנסה להשיג טיסה לישראל כבר היום לפני הסגר שייכנס לתוקפו החל מחצות. המגן למקורביו בישראל: "אני עושה מאמצים גדולים לשוב למכבי תל אביב". הפורטוגלי עתיד לחתום לשנה וחצי עם אופציה לעונה נוספת.

כזכור העונה רשם המגן 11 הופעות בלבד בכל המסגרות ולא התאקלם בניקוסיה. בשורות הצהובים הוא היה חלק חשוב בהגנת הברזל של המאמן ולדימיר איביץ' ששברה אשתקד כל שיא אפשרי ורשם 35 הופעות בכל המסגרות כשהחמיץ רק שלושה משחקי ליגה.

אנדרה ג'ראלדש, צ'רון שרי
אנדרה ג'ראלדש, צ'רון שרי | דני מרון

הערב (חמישי), במסגרת המחזור ה-15 בליגה, ינסו הצהובים לנצח בדרבי הקטן את בני יהודה שכפתה עליהם תיקו 2:2 דרמטי בסיבוב הקודם (20:45, שידור ישיר בספורט4). אם לא ימעדו, הצהובים יצמקו את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לשש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי