צפו בתקציר: הפועל ת"א הפסידה 2:1 למ.ס. אשדוד

רגע לפני השבתת הליגה ולמרות סגל מוכה קורונה, הדרומיים הצליחו לבצע מהפך נגד נועלת הטבלה והתקרבה למכבי ת"א בצמרת. יצחק כבש (4) את שערו הראשון העונה בפתיחה, באיו (13) וגורדנה (44) הפכו עוד במחצית הראשונה

(גודל טקסט)

מסע ההישרדות של הפועל תל אביב בליגת העל צפוי להיות ארוך וקשה, ולמרות שהציגה יכולת משופרת במחזור הקודם, הערב (חמישי) האדומים הפסידו 2:1 אצל מ.ס. אשדוד, אך לצערם הם איבדו יתרון מהיר שהשיגו עוד במחצית הראשונה ויישארו עמוק בתחתית בטבלה לפחות עד חזרת הליגה מהסגר הקרוב.

כאמור, כבר במשחקה הקודם נגד הפועל כפר סבא, הצליחה הפועל ת"א לחבר כמה מהלכי כדורגל טובים, תוך כדי שהיא מחכה בקוצר רוח לשחקני החיזוק שיגיעו בחלון העברות הקרוב. גיל יצחק, שרשם בישול נגד כפ"ס, חגג את היום שערו הראשון בליגת העל מזה שבע שנים, זאת לאחר שכבש כבר אחרי ארבע דקות בעיר הנמל.

באופן מסורתי, הפועל ת"א לא מצליחה לנצח באצטדיון הי"א שבאשדוד, כאשר הפעם האחרונה בה המועדון האדום חזר מהמגרש המדובר עם 3 נקודות הייתה אי שם במרץ 2014. גם הערב, ולמרות הפתיחה הטובה, הקבוצה של רן בן שמעון נכנסה למשחק בגדול וכבר בדקה ה-13 הצליחה לאזן את התוצאה כשפאהד באיו מצא את הרשת.

קלינגר. עוד שבוע במקום האחרון | לירון מולדובן

בן שמעון נאלץ להסתדר עם לא מעט חיסורים. כזכור, מספר רב של שחקנים מסגלו נדבקו בנגיף הקורונה במהלך השבוע, ועל כן המשחק נדחה ביומיים. מי שכן היו על המגרש היום באשדוד בהחלט עשו את העבודה, כאשר עוד לפני הירידה לחדרי ההלבשה רועי גורדנה היה במקום הנכון כדי לקבוע מהפך ולמעשה ניצח את המשחק.

הרכבים:

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, ניר ברדע, ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן (יעקב בריהון, 73), שלו הרוש (ניר חסון, 73), רועי גורדנה, שגיב יחזקאל (עידן דהן, 86), פאהד באיו (פיראס אבו עקל, 80).

הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד (ניב סרדל, 72, שביט מזל, 83), רז שלמה, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס (עמנואל בואטנג, 72), שי אייזן, דן עזריה (דורון ליידנר, 62), עומרי אלטמן, אושר דוידה (אופק עובדיה, 81), גיל יצחק.

מהלך המשחק

דקה 4, 0:1 להפועל תל אביב! איזו פתיחה נהדרת למשחק! דוידה פרץ לרחבה וניסה להוציא כדור רוחב ונבלם, אך לאחר מכן הכדור חזר אליו ומשם הוא מצא את ראשו של יצחק, אשר נגח לרשת את שערו הראשון במדי הפועל ת"א.

יצחק. עלה גבוה ונגח נהדר | לירון מולדובן
ג'ראפי נכנע, יצחק חוגג | לירון מולדובן
דוידה. בישול נהדר של שחקן הכנף | לירון מולדובן

דקה 13, מ.ס. אשדוד חזרה ל-1:1! הקצב הנהדר של המשחק נשמר, כשהפעם המארחת יצאה להתקפה קטלנית – יחזקאל השתלט נפלא על הכדור ומצא את באיו במסירה מתוזמנת היטב, החלוץ כבש בנגיעה אחת בלבד.

אשדוד חזרה במהירות | לירון מולדובן
באיו חגג את שערו השלישי העונה בליגה | לירון מולדובן

דקה 17, שער של הפועל ת"א נפסל: האדומים כבר חגגו שוב לאחר ששלמה דחק לרשת של ג'ראפי, אבל שופטי המסך ראו נבדל במהלך והשער נפסל בצדק.

דקה 19, החמצה גדולה אשדוד: הקבוצה המארחת הייתה קרובה למהפך בזק עבורה לאחר שהכדור הגיע לרגליו של באיו, שהיה סעמדה טובה אבל לא בעט טוב ופספס את שערו השני במשחק.

קלינגר. קבוצתו כמעט ספגה שוב | לירון מולדובן

דקה 40, הכדור במשקוף! כדור קרן חד של אזולאי נחת על הראש של סבטקוביץ', והבלם נגח למשקוף בעוצמה רבה. גרופר עמד על הקו והרחיק.

דקה 41, הצלה גדולה של ג'ראפי! דוידה הרים כדור נהדר ליצחק, החלוץ הגיע בתזמון מושלם והצליח לבעוט לפינה, אבל ג'ראפי רשם הצלה מדהימה כדי למנוע צמד מהחלוץ.

הצלה אדירה של השוער מול יצחק | לירון מולדובן

דקה 44, 1:2 למ.ס. אשדוד! המהפך הושלם! בן הרוש הוציא כדור רוחב, שלמה הרחיק לרגלו של גורדנה שהסתנן בין כולם ובעט לידיים של שטקוס, אבל השוער שמט את הכדור והקשר כבש בהזמנות השנייה.

דקה 45+2, סיום המחצית הראשונה: מ.ס. אשדוד ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 1:2 נגד הפועל תל אביב.

מהפך באשדוד! | לירון מולדובן
הפועל ת"א ירדה לחדרי ההלבשה מאוכזבת | לירון מולדובן

מחצית שנייה

דקה 55, איום ראשון במחצית השנייה: אשדוד נהייתה הקבוצה המסוכנת יותר בחזרה מחדרי ההלבשה, כנעאן שלח כדור מאיים מ-16 מטרים ונהדף על ידי שטקוס.

דקה 75, מצב נוסף לאשדוד: בריהון המחליף נכנס היטב למשחק, ומזווית קשה מאוד ניסה להפתיע את שטקוס, אבל השוער הליטאי היה מוכן והדף.

דקה 90+5, שריקת הסיום של המשחק: הפועל תל אביב הפסידה 2:1 למ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי