ואן לוון: "משחק מאכזב", פרץ: "מרגיש ששיחקנו בלי אנרגיות"

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-0:0 מול בני יהודה: "יהיו הזדמנויות נוספות לצמק את הפער". הקשר עלול להחמיץ את מכבי חיפה. בן עמי: "לא רוצה ולא שואף להיות מאמן", פיניש: "יכולנו להוציא יותר, אבל אנחנו לא חזירים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אכזבה הערב (חמישי), נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וסיימה ב-0:0 חלש מול בני יהודה. בכך, הפער ממכבי חיפה שבפסגה חזר לשמונה נקודות, אך הצהובים פספסו הזדמנות לצמק אותו לשש בלבד. מנגד, הכתומים ללא ניצחון כבר שבעה משחקים רצופים, אך בהחלט יוצאים מעודדים הנקודה שלקחו לאלופה.

צפו בתגובות אחרי ה-0:0 בין מכבי ת"א לבני יהודה

פטריק ואן לוון, שאיבד את המאזן המושלם מאז החליף את גאורגיוס דוניס כמאמן מכבי ת"א, אמר בסיום: "אני מסכים שזה היה אחד המשחקים המאכזבים שלנו העונה. ניסינו להשתמש הרבה באגפים וליצור מצבים. זה לא הצליח. השחקנים לא היו ביום טוב ואנחנו חייבים להסתכל קדימה. דברים שהלכו טוב יותר במשחקים קודמים פחות הלכו היום".

הבעיות בהתקפה, שכמעט ולא הצליחה לייצר מצבים היום: "אני לא רוצה להגיד שיש לנו בעיות בהתקפה. היה לנו היום קשיים".

הפער שלא צומק ממכבי חיפה: "לא ניצחנו ולא ניצלנו את ההזדמנות לצמק את הפער, אבל אני מאמין שיגיעו הזדמנויות נוספות. נמשיך להתקדם".

חלון ההעברות שבפתח: "יש לנו הרבה כישרון בקבוצה שעוד לא ראו אותו העונה. נמשיך לעבוד ונראה מה יקרה בחלון ההעברות. אני רק התחלתי עכשיו לעבוד עם הקבוצה, יש עוד זמן עד לפתיחת החלון, אבל נרצה ונצטרך להתחזק".

פטריק ואן לוון | דני מרון

דור פרץ, קשר הצהובים, דיבר בסיום וסיפר: "קיבלנו הזדמנות מצוינת לצמצם את הפער ולהמשיך ברצף הניצחונות שלנו. אני מרגיש ששיחקנו בלי אנרגיות, לא מספיק שטפנו את המגרש כמו שרצינו וזה התבטא בתוצאה. אין סיבה מדויקת למה זה קרה, במיוחד אחרי שהיינו בדרייב כשמכבי חיפה איבדה נקודות. זה קורה וזה נורמלי, אין סיבה שאני יכול להצביע עליה. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו משתפרים בשבועיים הקרובים".

הצהוב החמישי שעלול לגרום לו להחמיץ את מכבי חיפה בהתאם ללו"ז החדש שייקבע: "מה שאמור לקרות יקרה. באתי לתת הכל היום, ניסיתי לא לקבל את הצהוב הזה, אבל אין מה לעשות. יש פה קבוצה מספיק טובה איתי ובלעדיי. לא צריך לחשוב על זה תוך כדי משחק, כי צריך לקחת נקודות וכל נקודה חשובה".

דור פרץ, סתיו פיניש | דני מרון

תמיר בן עמי, מאמנה הזמני של בני יהודה: "מכבי ת"א קבוצה נהדרת. צריכים להבין, אנחנו חסרים מספר גדול מאוד של שחקנים משמעותיים ומגיע כל הכבוד לבחורים. הם נתנו הכל על המגרש ועשו בדיוק מה שביקשנו מהם. תכנית המשחק שלנו עבדה מהדקה הראשונה ועד האחרונה. אנחנו מרוצים מהנקודה".

"במשחקים האחרונים כל פעם הייתה טעות מיותרת וזה עלה לנו במשחק ובנקודות", המשיך בן עמי. "היום נשארנו מרוכזים במשך כל 90 הדקות. בשביל להוציא משהו מקבוצה כמו מכבי ת"א אתה חייב פוקוס מלא כל המשחק, וזה מה שהשחקנים עשו היום".

איך הוא מרגיש בתפקיד המאמן: "זה לא טבעי בשבילי. לא בחרתי בקריירת אימון זה פחות מעניין אותי. אני לא רוצה ולא שואף להיות מאמן גם בעתיד, אבל אני איש של מערכת. בני יהודה זה מועדון יקר לי. אני כבר ארבע שנים במחלקת הנוער. כיף לי שם וטוב לי שם, אנחנו עושים שם עבודת קודש. נקלעתי לסיטואציה וגם המועדון נקלע לסיטואציה. כרגע אין מאמן, אני מחזיק בתעודת פרו, החליטו שאני עולה למעלה ואין לי שום חששות. נולדתי במגרש כדורגל ואני איש של כדורגל. נכון, אין לי ניסיון כמאמן ואני לא מתיימר להיות מאמן. אני עושה הכל עבור המועדון ומבחינתי עד שיגידו לי אחרת אני פה".

תמיר בן עמי | דני מרון

דעתו על הפסקת הכדורגל בגלל הסגר: "כל מה שקורה עם הקורונה בשנה האחרונה – צריך להתמודד עם הדברים האלה. דעתי היא שחבל מאוד לכולם לעצור את הכדורגל. גם לאנשים שנמצאים בבית חשוב שיהיה טיפה בשביל מצב הרוח והנפש. במשרד הבריאות כנראה חכמים מאיתנו ואם זה מה שהם החליטו אנחנו מכבדים את זה".

סתיו פיניש, ששימש כקפטן בני יהודה בהיעדרו של דן מורי, אמר: "כולם לא האמינו בנו לפני המשחק הזה, אבל באנו עם כל האמונה שבעולם. המאמנים הכינו אותנו טוב וראו את זה בכל רגע ורגע במשחק. עם קבלת החלטות קצת יותר טובה בחלק הקדמי יכולנו להוציא יותר, אבל אנחנו לא חזירים. מכבי ת"א? אנחנו קצת יותר מוכנים משאר המשחקים כשאנחנו רואים אותם, אבל בכל משחק אנחנו רוצים להוציא תוצאה טובה. זה שזה היה נגד מכבי ת"א זה בונוס מבחינתנו. למרות שיש הפסקה עכשיו, נקווה להביא את זה למשחק הבא".

הפסקת הליגה: "אני לא מרגיש טוב עם זה. זה באמת מבאס. מחודש מרץ האחרון סוג של משחקים בנו. בכל העולם משחקים רגיל. זה יפגע בנו, יכול להיות פציעות בעתיד, אבל זה המצב. צריכים לקבל אותו באהבה. השבועיים האלה אולי יעזרו לנו טיפה לעבוד עוד קצת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי