יחזור למלאבס? מכבי פ"ת מציעה לגיא מלמד חוזה לשנתיים וחצי

גיא מלמד
גיא מלמד | ערן לוף

לאחר ה-2:0 להפועל כפ"ס, שהיה ההפסד השני ברציפות, בקבוצה מאם המושבות מחפשים חיזוק ומעריכים שהסיכויים לצרף את האקס עלו. ביקורת במועדון: "קשה להצליח בלי זרים". פלשר יעבור MRI, בלוריאן: "לא רגילים להפסיד"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (חמישי) 2:0 להפועל כפר סבא. לאחר סיבוב ראשון מוצלח ומעבר לציפיות, הקבוצה של גיא לוזון פתחה את הסיבוב השני עם הפסד שני ברציפות ומד הלחץ במלאבס מתחיל מעט לעלות.

צפו בתקציר: מכבי פ"ת הפסידה 2:0 להפועל כפ"ס

אתמול, הקבוצה מאם המושבה לא שכנעה בלשון המעטה כשכמעט ולא סיכנה את שערו של איתמר ישראלי. עיקר הביקורת מופנת גם לתרומת הזרים הדלה: "כל הזרים שלנו חלשים חוץ ממרכוס דיניז, קשה להצליח בלי זרים", אמרו במועדון. "חסר לנו לב בקבוצה. בסיבוב הראשון אולי לא שיחקנו מדהים אבל היינו נלחמים. במשחקים האחרונים זה לא נראה ככה. קשה לנו במשחקים שאנחנו צריכים לשלוט בהם. מזל שבא הסגר הזה עבורנו".

כשבפ"ת מדברים על הזרים, הם מדברים בעיקר על ג'וסי לופטה, שנכנס אמש כמחליף ושוב לא תרם. גם אסמיר סוליץ' ואלביס סאקי לא שכנעו. בקבוצה ינסו להתחזק בדחיפות בשחקנים בחלק הקדמי, כשגם המאמן גיא לוזון אישר זאת בסיום.

בנוגע לחיזוק, כרגע יש שם מרכזי אחד שנמצא בראש סדר העדיפויות: גיא מלמד, שכבר שיחק בעבר במועדון. בימים האחרונים יצר אבי לוזון קשר עם סוכנו של השחקן והגיש הצעה לשנתיים וחצי במטרה לצרף את החלוץ. בפ"ת מודים כי מלמד הוא המועמד המועדף עליהם, כאשר הם מחכים להתפתחויות בשבוע הקרוב. השחקן עצמו בוחן אופציות נוספות, אך ההערכות חיוביות יותר לגבי סיכוייו להצטרף ולחזור למועדון בו פרץ.

ג'וסי לופטה | אודי ציטיאט

הבלם דיניז, אשר נעדר מהמשחק, ינצל את הסגר די להחלים מהפציעה ממנה הוא סובל, כשהוא צפוי לנוח בשבוע הקרוב. דניאל פלשר נפצע אמש בברכו וצפוי לערוך צילום MRI ובפ"ת מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

"מאכזב מאוד. אנחנו לא רגילים להפסיד. היינו רגילים לנצח אבל אין מה לעשות וזה קורה", סיכם בסיום הבלם אור בלוריאן. "האם הסגר מגיע בזמן? אני לא חושב שזה מגיע בזמן לאף אחד, אבל נתאמן על מה שצריך, נתקן איפה שאפשר ונחזור טובים יותר".

אור בלוריאן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי