זקוקה לסגר: פתח תקווה הפסידה 2:0 לכפר סבא

צפו בתקציר: משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון למלאבסים, הקבוצה של אלישע לוי תצא להשבתה כשהיא מעל הקו האדום. סוקונה כבש ראשון (57) פדידה הכפיל (88) החמצה ענקית לעבדה

(גודל טקסט)

רגע לפני שליגת העל יוצאת להפסקה עד ה-23 בינואר בעקבות החלטת הממשלה על סגר, הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקווה נפגשו הערב (חמישי) במושבה. המלאבסים הגיעו עדיפים על הנייר, אך אלישע לוי השיג ניצחון ראשון בקבוצה מהשרון והרחיק את קבוצתו מהקו האדום רגע לפני ההשבתה. מנגד, הקבוצה של גיא לוזון נכנסת לסגר כשהיא נרגעת מפתיחת העונה המדהימה שלה, והיא רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגת העל.

הקבוצה של גיא לוזון אמנם שלטה בכדור (62% אחזקה) אך הייתה הרבה פחות מסוכנת מהקבוצה של אלישע לוי, שהגיעה להרבה יותר מצבי הבקעה (17 לשער ו-9 למסגרת לעומת 4 בלבד של פ"ת). בדקה ה-12. ליאל עבדה היה יכול לכבוש את השער הראשון אך נעצר ע"י איתמר ישראלי. הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים, אך במחצית השנייה, בדקה ה-57, דקה לאחר חילוף כפול של הכחולים, בן רייכרט הכניס כדור עומק נהדר לאמאדו סוקונה בתוך הרחבה, והצרפתי עם הרבה קור רוח הכניע את ינקו. 0:1 לכפ"ס.

פתח תקווה לחצה על הגז וזרקה את כל הכלים ההתקפיים קדימה, ורגע לפני תוספת הזמן, נענשה בענק. המחליף יוני סטויאנב חילץ כדור 30 מטרים משוערו, שלח כדור עומק נהדר כמעט על חצי מגרש לעומר פדידה, שהשתלט מצוין, דהר עם הכדור בדרך לינקו והכניע אותו עם סיומת מושלמת. 0:2 להפועל כפר סבא בסיום!

ג'ורג' פוצ'יבה, ליאל עבדה | דני מרון
אמדו סוקונה, אלישע לוי | דני מרון

בעקבות הניצחון, כפר סבא עולה באופן זמני למקום ה-10 בטבלה וצוברת ניצחון ליגה רביעי העונה. מנגד, פתח תקווה יורדת למקום החמישי בטבלה בעקבות הניצחון של אשדוד, ויוצאת לסגר עם 23 נקודת בלבד מתוך 15 משחקים, כשהיא הצליחה לנצח רק משחק אחד בששת המשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי