אשדוד מכוונת למקום השלישי, שני שחקנים זרים דחו את הגעתם

בקבוצה התמוגגו אחרי ה-1:2 על הפועל ת"א: "הכדורגל הטוב בישראל". סבטקוביץ' זוכה למחמאות ועשוי לקבל הצעות מאירופה. שני שחקנים זרים תוכננו להגיע בשבוע הבא, אך הסגר מנע את זה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אין ספק שמ.ס אשדוד היא המנצחת הגדולה של המחזור רגע לפני שליגת העל נכנסת להפסקה כפויה בשל הסגר. בקבוצה של רן בן שמעון לחצו כל השבוע לקיים את המשחק אתמול (חמישי) נגד הפועל תל אביב על אף הסגל החסר-מאוד לאור התפרצות הקורונה בקבוצה. על אף שנקלעה לפיגור מוקדם, הקבוצה של בן שמעון ביצעה מהפך, ניצחה 1:2 והעפילה בחזרה למקום השלישי. לקבוצה מעיר הנמל יש אף משחק חסר – המשחק נגד קריית שמונה שנדחה, ואם תנצח בו תוכל להעפיל אפילו למקום השני.

בן שמעון, כזכור, חסר לא פחות עשרה שחקנים באימונים אך הבהיר כי הסגל העומד לרשותו מקצועית הוא מצוין וכל שחקן שמשקיע באימונים ראוי לקבל את חולצת ההרכב הפותח. מתוך העשרה שאובחנו כחיוביים לקורונה הרי שחמישה שיחקו באופן קבוע מתחילת העונה – טום בן זקן, מוסא בגאיוקו, מונטרי קמאהני, גילי כהן ודין דוד.

גורם בקבוצה אמר: "אשדוד במקום השלישי בטבלה ואנחנו חושבים שזה בהחלט המקום לו אנחנו ראויים ונרצה לסיים כך את העונה". הקבוצה מעיר הנמל לא סיימה במקום השלישי בטבלה מאז עונת 2004/05, אגב. באשדוד הבהירו לפני המשחק כי לא יהיה להם שום תירוץ אם ימעדו נגד הפועל ת"א.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. "רוצים לסיים במקום השלישי" | לירון מולדובן

מי שזכה לשבחים הגדולים ביותר הוא ננאד סבטקוביץ' שאובחן תחילה כחיובי-גבולי, החמיץ שלושה אימונים אך עבר אימון אישי ערב המשחק, פתח בהרכב, נגח למשקוף ובלט במרכז ההגנה. המאמן רן בן שמעון אמר עליו: "בתוך כל הכיף הזה שנקרא מ.ס אשדוד, ישנו סבטקוביץ' שצריך פשוט להסיר בפניו את הכובע לגבי המקצוענות שלו". באשדוד מתמוגגים מהיכולת הגבוה של הסרבי ובטוחים שבקיץ יתקבלו עבורו הצעות מאירופה. בן שמעון טען לאחר המשחק בעמדת הראיונות כי קבוצתו שיחקה את הכדורגל הכי טוב בליגה פרט למוליכה מכבי חיפה.

את שער הניצחון לאשדוד כבר הקשר רועי גורדנה שדחק לרשת נגד קבוצת נעוריו. לאחר המשחק אמר גורדנה: "זה ניצחון חשוב מאוד שמעיף אותנו למעלה בטבלה. אני לא זוכר מצבים של הפועל מלבד הגול. אני מקווה שכל הבלאגן סביב הקורונה ייגמר ויעזוב אותנו כבר". בנושא אחר, בשל הסגר ודחיית מועד ההעברות, הוחלט לדחות את הגעתם להתרשמות של שני שחקנים זרים שתוכננו להגיע בתחילת השבוע הבא ממאלי וניגריה.

סבטקוביץ'. אשדוד תצליח לשמור עליו בקיץ? | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי