חוגג לאצילי: מוכן להציע הצעה טובה יותר מחיפה. ביטון עשוי לעזוב

בעלי בית"ר שוחח עם הקשר והבהיר כי יהיה מוכן לשפר התנאים. השחקן ייפגש היום עם חיפה ויחזיר תשובה עד תחילת השבוע. בלטקסה ממכבי ת"א הוזכר כמועמד להצטרף, גם גרצקין על הפרק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת הפגישה בין עומר אצילי למכבי חיפה. אצילי הבהיר לחוגג שהיום (שישי) הוא ייפגש עם הירוקים ואז יקבל החלטה. "מקווים שיבחר נכון, יש כאן קבוצה שהוא מתאים אליה בול", אמרו בבית"ר. יחד עם זאת, במועדון יודעים שאצילי מעדיף בשלב זה את הירוקים, אלא אם יקבל הצעה נמוכה משמעותית משחר. הקשר הבטיח להשיב עד תחילת השבוע. על פי אנשי בית"ר, חוגג הציע לשחקן חוזה לשלוש וחצי שנים בעוד שחיפה מציעה לשנתיים וחצי בלבד. על המגעים בין חוגג לשחקן פורסם בספורט1.

בינתיים, בצוות המקצועי התבשרו כי חלון ההעברות נדחה אך ממשיכים לעבוד על רכש. מלבד אצילי עלו שמותיהם של אלון תורג'מן, שדורש מחוגג חוזה לשנתיים וחצי וכן של חלוצי אשדוד, דין דוד ושגיב יחזקאל. אגב, העובדה שאופק ביטון החליט לחתום בהפועל תל אביב גרמה לתסכול מסוים בקבוצה – לא משום שמדובר בשחקן מוביל, אלא בעקבות העובדה שהפועל, שנמצאת בתקופה כל כך גרועה מבחינה מקצועית, מצליחה להחתים שחקן שהיה מבוקש בבירה תקופה ארוכה.

בנוסף, כפי שפורסם כאן בעבר, בבית"ר ירושלים שוקלים לצרף מגן שמאלי לקבוצה ולשחרר אחד מהסגל הקיים. בשלב זה נראה כי אם אחד מהם יעזוב יהיה זה אורן ביטון ובמקומו יגיע מגן אחר. שמו של מתן בלטקסה ממכבי תל אביב עלה במסגרת ההחלטה להמתין למשוחררים מהאלופה. כזכור גם מתן חוזז הוזכר לאחרונה. במידה שביטון אכן ייפרד מהקבוצה, שם נוסף שצפוי לעלות על הפרק הוא של מקסים גרצ'קין ששיחק בקבוצה אך בסביבתו הבהירו שהמטרה הראשונה שלו תהיה קודם כל להישאר באירופה.

אור זהבי , אורן ביטון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי