הפיזיותרפיסט נמצא חיובי לקורונה, שחקני ב"ש יעברו בדיקות

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

הקורונה ממשיכה לתקוף את הקבוצה מבירת הנגב. אלעד דמרי נמצא חיובי לנגיף, הצוות המקצועי יעבור בדיקות ביום ראשון. אבוקסיס מעוניין לצרף את חבשי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יצאה לפגרה הכפויה (בשל הסגר במדינת ישראל) בטעם טוב עם תיקו 1:1 לאחר מכבי חיפה. בעוד שבועיים עם חידוש הליגה היא עתידה לפגוש את הפועל חדרה. בינתיים, בקבוצה קיבלו חדשות לא טובות כאשר הפיזיותרפיסט אלעד דמרי נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

בתיאום עם מנהלת הליגות לכדורגל, כל שחקניו של יוסי אבוקסיס וכן אנשי המועדון יעברו בדיקות ביום ראשון ובקבוצה מקווים כמובן כי אם הידבקויות נוספות. מחזיקת הגביע כבר סבלה לא מעט העונה ורק לאחרונה החלוץ אנתוני וארן אובחן כחיובי.

בנושא אחר: כזכור עוד לפני הסגר ודחיית הליגה, הקבוצה קיבלה הודעה מעיריית באר שבע לפיה החליטה לחתום על המסמכים שיאפשרו לה לחזור לטרנר. אחרי שבעה החודשים, באר שבע תוכל לארח את מכבי תל אביב בגביע ובליגה בטרנר וכן את המשחק נגד הפועל חדרה. "זאת בשורה מעודדת ועדיין – לטרנר ריק מקהל יש פחות השפעה. אין ספק שאחרי שהאוהדים יתחסנו וישיגו דרכון ירוק, גם אם נרגיש מאות בודדות בהתחלה, זה יהיה נהדר וייתן תחושה של בית", אמרו במועדון.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1023431

בנושא אחר, יוסי אבוקסיס מעוניין לצרף את עאיד חבשי ממכבי חיפה. המכשול: בשלב זה השחקן לא משוחרר מהירוקים ורק אם זה יקרה בשבועות הקרובים, בבאר שבע יעשו ניסיון לצרפו. בינתיים, האדומים ממשיכים ללחוץ על חאתם עבד אלחמיד כדי יגיע. אבוקסיס כבר נתן אור ירוק לצרפו וממתין לתשובות.

באר שבע הציעה השבוע חוזה לעונה למיגל ויטור ובמועדון אישרו כי גם ז'וסואה יקבל חוזה לשנתיים. אתמול התקיימה ישיבה שעסקה בנושא הארכת החוזים. יוסי אבוקסיס צפוי לקבל זימון לפגישה רק בשבוע הבא.

עאיד חבשי מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי