וארן חיובי לקורונה, בהפועל ב"ש טוענים: ניפוי צדק מקצועי

המועדון הדרומי הודיע כי החלוץ, שחש לא טוב, נדבק בנגיף. הכנות הקבוצה למשחק נגד מכבי חיפה נמשכות כרגיל. המועדון החליט לשמוע הצעות על הבלם. רחמים שוחח עם מנכ"ל איגוד השופטים בעקבות האירוע של אקולטסה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה היום (שני) כי החלוץ אנתוני וראן נדבק בנגיף הקורונה, בהתאם להנחיות מנהלת הליגות לכדורגל, כל שחקני הקבוצה מבירת הנגב נבדקו לקורונה. "היינו סקפטיים לגבי וארן כי הוא החסיר לא מעט פעמים בגלל מחלה, אבל בסוף הוא חיובי וטוב שהוא הלך לבדוק", אמרו בבאר שבע הערב. "הוא קם עם כאבי ראש ותסמינים וגילה אחריות שהלך לבדוק. כעת נחכה לשאר התוצאות".

הקבוצה מתכוננת לקראת המשחק מחר נגד מכבי חיפה, כשהיא יודעת שניצחון ישאיר אותה חזק במאבקי הצמרת. לאבוקסיס יש מספר התלבטויות, כולל בהתקפה, אבל במקביל במועדון ממשיכים בהכנות לינואר. כפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר, מיגל ויטור, ז'וסואה ויוסי אבוקסיס יוזמנו השבוע לשיחות על עתידם. בבאר שבע אישרו אתמול כי "השבוע יזומנו שחקנים לשיחות שיימשכו לתוך החלון. המטרה היא להשאיר מספר שחקנים בקבוצה גם בעונה הבאה". גם אנתוני וארן וסינטיהו סלליך יגיעו לשיחות ותוגש להם הצעה על הארכת החוזה.

במקביל, אתמול נערכה שיחה בין המנכ"ל אסי רחמים לבין מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר. השיחה עסקה סביב אירוע שקרה בדקה ה-40 במשחק מול מכבי נתניה – אז, כידוע, אלטון אקולטסה בעט לשער, אבל המהלך נעצר בעקבות נגיעת יד של שחקן מכבי נתניה ברחבה. אקולטסה בעט שוב מיד עם השריקה, אך הכדור פגע בקורה והשופט ניגש ל-VAR. לאחר בדיקה התברר החליט אלון חכמון שלא לתת פנדל.

אסי רחמים
רחמים. ביקש הבהרות | דני מרון

רחמים הבהיר בשיחה כי גם אם ההחלטה נכונה, לא ייתכן שהשופט מרים דגל לאופסייד, עוצר את המהלך ובסוף מבטל את הפנדל. "אם לא היה פנדל ואלטון היה מבקיע, מה השופט היה עושה?", אמר גורם בבאר שבע. "יש לחכמון מזל גדול שאלטון לא הבקיע, כי אז הוא כנראה היה מאשר את השער. אסי לא בא בטענות על ההחלטה עצמה, אלא על עצירת המהלך".

בנושא אחר: בבאר שבע סיפרו אתמול כי הבלם שיר צדק לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות. כפי שפורסם כאן, בבאר שבע החליטו לא לעמוד בדרכו של הבלם ואם יביא הצעה ישוחרר מיידית. הבלם איתן רצון יחליף אותו בינתיים בסגל, כשבהמשך גם עמית ביטון יקבל הזדמנות. ביטון לא ייכלל גם מחר בסגל בשל דלקת בברך ויצטרך לנוח מספר ימים.

לגבי ההרכב מחר, ההתלבטות של אבוקסיס נוגעת לעמדת החלוץ בעקבות הפציעה של אנתוני וארן, שכאמור גם נדבק בקורונה. הצרפתי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, במועדון יבדקו אותו היום כדי לשלול קרע, אבל לכל הפחות מדובר במתיחה שבעקבותיה ייעדר כשבועיים עד שלושה. 

ההתלבטות של אבוקסיס לגבי מחליפו של וארן קשורה בעיקר למספר הזרים בקבוצה. המחליף האולטימטיבי מבחינת אבוקסיס הוא ג'ונתן אגודלו, אבל למאמן יש שישה זרים בסגל – ויטור, באריירו, ז'וסואה ואקולטסה אמורים לפתוח בכל מקרה. לכן, המאמן עשוי לנפות את מרסלו מלי מהסגל ולפתוח עם אגודלו, כשבמקרה כזה עשוי איליי מדמון לפתוח בקישור, או לנפות את החלוץ ואז איתמר שבירו יפתח כחלוץ.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג; מריאנו באריירו, איליי מדמון (מרסלו מלי), ז'וסואה, רמזי ספורי, אלטון אקולטסה; ג'ונתן אגודלו (איתמר שבירו).

אבוקסיס. התלבטות באשר לחלק הקדמי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי