בסביבת אצילי מעריכים שיחתום בחיפה: "יקבל החלטה בתוך יומיים"

חרף ההצעה בית"ר ירושלים, מסתמן כי שחקן הכנף ילבש ירוק לאור הרצון של בכר והאתגר המקצועי. וגם: אילו צעדים הוא צפוי לבצע ברגע שיצטרף?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כוננות שיא במכבי חיפה לקראת ההחלטה של עומר אצילי לגבי קבוצתו הבאה בישראל. שחקן הכנף ששב לארץ ברביעי בלילה אחרי ששוחרר מאפואל ניקוסיה, עדיין מתלבט האם לעבור למוליכת הליגה או לשוב לקדנציה שנייה בבית"ר ירושלים.

עם זאת, בסביבתו של השחקן מעריכים כי יבחר בסופו של דבר במכבי חיפה, בשל התעקשותו של המאמן ברק בכר ובעיקר לאור האתגר המקצועי של המועדון הירוק, אשר צועד לעבר אליפות ראשונה אחרי עשור. "נראה כי ההחלטה של אצילי תהיה בתוך יום או יומיים", אמרו בסביבתו. אגב בדומה לאוהדי בית"ר, גם רבים מאוהדי חיפה שלחו הודעות לאצילי וביקשו ממנו לחתום בקבוצה.

בכל מקרה אם המשא ומתן יבשיל לחתימה, במכבי חיפה מבינים כי יצטרכו לבצע מספר פעולות נוספות כדי למנוע את ההד התקשורתי, כאשר לא מן הנמנע כי אצילי ישלח הודעה מיוחדת לאוהדים הירוקים בה יתנצל על כך ששר עם אוהדי מכבי תל אביב: "מכבי חיפה חיזבאללה" ואף יתרום לקהילה בעקבות מערבותו ב'פרשת כדורגלנים והקטינות'. "הכל יסתדר ברגע שעומר יקבל החלטה סופית", אמר גורם בחיפה. מעבר לכך בכרמל לא עוסקים ברכש נוסף והדבר יעלה על הפרק רק לאחר שתסתיים סאגת אצילי.

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי