ורד בעקיצה למנהלת: "אולי נשנה את שם הליגה כמו בכדורסל"

עידן ורד | ספורט1

קפטן בית"ר התבטא שוב נגד הקפאת הליגה וצייץ: "יש משחקים היום בעולם ויש אחד גם בין חולון לאילת באולם סגור. בליגה הבלקנית". מור מהפועל ת"א הגיב: "הסגר לא מוצדק. סגרו אתכם בטמטום"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הספורט הישראלי ככלל וליגת העל בכדורגל בפרט נכנסו בסוף השבוע האחרון לסגר, ביחד עם כל אזרחי המדינה ולמרות ניסיונות אדירים להמשיך ולשחק, בשבועיים הקרובים לא יהיו משחקי כדורגל בישראל. מי שכבר התבטא לא פעם נגד המהלך של הממשלה הוא עידן ורד.

קפטן בית"ר ירושלים פנה היום (שבת) למנהלת הליגה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "יש היום משחקי כדורגל באנגליה, גרמניה, ספרד, איטליה ועוד.. ויש גם משחק בין הפועל חולון להפועל אילת בכדורסל. בליגה הבלקנית. בארץ. באולם סגור. אנחנו לא משחקים היום. וגם לא שבוע הבא וגם לא עוד שבועיים. אולי נשנה את שם הליגה ונשחק את המשחק שנותן כ"כ הרבה לאנשים בבתים".

כזכור, רק לפני מספר ימים אמר ורד לאחר הניצחון 0:4 של בית"ר נגד הפועל חדרה: "ההחלטה הזו היא מכת מוות לספורט. היא בזויה. מאז מרץ אנחנו בבידוד ובלי חיים בשביל הספורט הזה, כדי להביא נחת ושלווה לאנשים בבתים".

הציוץ של השחקן מהבירה גרף לא מעט תגובות ברשת, אחת מהן הייתה של יונתן מור, שחקנה של הפועל תל אביב בכדורסל: "רעיון מצוין אחי, הסגר לא מוצדק סגרו אתכם בטמטום מוחלט אבל בוא נתקוף את הקולגות שמצאו פרצה ולא את "מקבלי ההחלטות". ורד עצמו ענה לפורוורד: "הדברים הוצאו מהקשרם. לתקוף? חלילה. אני מעריץ אתכם על הרעיון ורשמתי למנהלת שילכו בעקבותיכם. אני אוהב כדורסל לא פחות ממך. בהצלחה לכל הליגות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי