עידן ורד: "עצוב מההחלטה החשוכה והבזויה לסגור את הכדורגל"

קפטן בית"ר ירושלים העביר מסר ברור אחרי ה-0:4 על חדרה: "למה זה קורה, בגלל פוליטיקה? בגלל בחירות? הלם". שי ברדה: "ראינו ניצנים ממה שאנחנו יכולים לעשות. שועה מקשיב ורוצה ללמוד, תענוג לאמן את עטר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כמה לחץ שחררה הערב (רביעי) בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הביסה 0:4 את הפועל חדרה, בדיוק כפי שהביסה אותה בסיבוב הראשון. אז שרון מימר, המאמן המפסיד, יצא למתקפה נגד השיפוט, אבל בבירה חגגו ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים. הבעלים משה חוגג התלוצץ בציוץ בטוויטר: "שי וסלובו מצאו שיטה חדשה, 4-3-3 יהלום. סוף סוף קצת נחת".

צפו בתגובות אחרי ה-0:4 של בית"ר על חדרה

שי ברדה אמר לאחר הניצחון הגדול: "המחצית הראשונה שלנו הייתה פשוט מצוינת. ניצלנו את כל המצבים שהגענו אליהם. הקבוצה הייתה מאוד מחויבת ומאוד רצתה. המחצית השנייה הייתה פחות טובה וצריך להגיד את האמת. אני לא חזיר, אבל במחצית השנייה היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. אנחנו מבסוטים ומאושרים".

האם ראינו את בית"ר שהוא חלם עליה: "יש כאן המון עבודה. אנחנו לא אנשים שיוצאים ומספרים, אנחנו עובדים. היום זה היה ניצנים של מה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו עדיין צריכים להתחזק, אבל אני מאוד שמח על הגישה והמחויבות של השחקנים. הגישה הזו הייתה גם במשחקים האחרונים, היום פשוט הבקענו".

שי ברדה | דני מרון

השילוב בין אלירן עטר וירדן שועה שהיה פנטסטי היום: "אמרתי בתחילת העונה על שועה שהוא פוטנציאל אדיר, וגם איתו צריכה כל הזמן להיות עבודה, אמונה, נחישות וחדר כושר. היום אנשים הבינו, אבל אנחנו ידענו את זה כל הזמן על הכישרון שיש בו. הוא כל הזמן עולה מדרגה ומדרגה. הוא מקשיב ורוצה ללמוד. על אלירן עטר אני לא חושב שיש לי מה להוסיף, כל מילה מיותרת. עונג צרוף לאמן את הבחור הזה הרבה מעבר ליכולת במגרש. כשיש לך אותו ואת עידן ורד אתה לא צריך להתעסק יותר מדי עם חדר ההלבשה, אלא להשאיר את זה אצלם, כי הם עושים עבודה נהדרת. יישמע פתטי להגיד את זה אחרי 0:4 ,א בל אני באמת מרגיש ככה כל העונה. מגיע קצת נחת לאוהדים שדי אכזבנו אותם עד עכשיו".

האם הרגיש עם החבל על הצוואר לפני המשחק: "אני לא מכיר את המושג הזה, אלא רק דבר אחד – לבוא ולעשות את העבודה שלנו. על זה משלמים לנו. אנחנו משתדלים לנטרל כל רעש. כשאתה עסוק במה שאומרים עליך בתקשורת אתה לא במאת מנסה לפתור את הבעיות. תפקיד חשוב על מאמן זה לדעת לנטרל את הרעשים, כי רק כשאתה עושה את זה אתה יודע לפתור את הבעיות".

ירדן שועה חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | שלומי גבאי

עידן ורד, הקפטן, הוסיף: "לפני המשחק ביקשתי מהחבר'ה שנלך למשחק בחיוך ובכיף, ובאמת הבטיחו לי את זה וגם קיימו. היה לנו משחק טוב מאוד. להבדיל מכל העונה, כשגהגענו לשער גם כבשנו. כהבקענו כבר בהתחלה הכל הנהיה יותר קל כמובן וזה כיף גדול. עשינו ניצחון ראשון אחרי הרבה זמן, וזו רק ההתחלה".

"אני מאוד מבואס ואפילו עצוב מההחלטה החשוכה והבזויה הזו שיש עכשיו סגר ואין כדורגל", הוסיף ורד. "בספרד, אנגליה והולנד כבר חודש בסגר מלא אבל יש ליגה ואפילו יש קהל. אם חלילה יש מישהו שנדבק והוא חולה הוא נח בצד. כולנו בני 20-30, כולם בקו הבריאות. גם פה בארץ יש פה ושם כמה חולים, אז הם נחים. כולם עושים בדיקות קורונה והכל בסדר".

"אנחנו מחודש מרץ בבידוד – בית, אימון, בית, אימון. בלי חיים. הכל בשביל הספורט הזה ובשביל הנפש של כל בני האדם בארץ, שיש להם בכל הזמן הזה טיפת נחת ושלווה של ספורט ופנאי. גם את זה לוקחים לנו, למה? זה משהו שאני לא יכול להבין. זה חבר'ה בחלל פתוח ואני לא יכול לקבל את זה. זה מכת מוות לספורט, לא רק לנו, לכולם. יש שדרנים, יש עיתונאים, יש בעלי בית, זכויות שידור, טוטו ועוד המון דברים. אין תשובות למה זה קורה. מה, בגלל פוליטיקה? בגלל בחירות? אני בהלם. אני שמח מאוד על היום, אבל מצד שני אני עכשיו הולך הביתה ואני לא כזה שמח".

צפו בניצחון של בית"ר על חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי