בכר הבהיר לאצילי: תהיה שחקן המפתח שלנו בשנים הקרובות

זה הולך ומתקרב. במכבי חיפה מעריכים כי ביממה הקרובה הקשר יחתום לשלוש וחצי שנים. המאמן שוחח עמו והבהיר כי יהיה משמעותי בקבוצה. במועדון אמרו: "צריך לקרות משהו מאוד דרמטי כדי שלא ילבש ירוק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זה הולך ומתקרב. אנשי מכבי חיפה אופטימיים כי ביממה הקרובה תגיע סאגת עומר אצילי לסיומה והקשר יוצג רשמית כשחקן הירוקים. הקשר הביע מספר פעמים את רצונו לשחק במועדון הירוק ולאחרונה גם נסגרו כל הפרטים הכספיים כאשר הירוקים העלו את ההצעה. מסתמן כי הקשר יחתום לשלוש וחצי עונות בשכר של כ-250 אלף יורו לעונה.

מעבר לכך, אצילי יזכה במענק האליפות וכן בחוזה ישנו סעיף של בונוס לגבי הצלחה במסגרת אירופית בעונה הבאה. כזכור, בימים האחרונים ולמעשה מאז חזרתו ארצה, מנסים אנשי בית"ר ירושלים ובראשם הבעלים משה חוגג לשכנע את הקשר להעדיף את הקבוצה מהבירה בה שחלק, אבל נראה כי הקשר מעוניין ללבוש את המדים הירוקים.

בסביבתו של הקשר סיפרו כי לאחרונה זכה השחקן גם לשיחות ממאמן חיפה ברק בכר שהבהיר לו כי מבחינתו אצילי צפוי להיות שחקן המפתח של הקבוצה לא רק בעונה הקרובה אלא בשנים הקרובות. "צריך לקרות משהו דרמטי שאצילי לא ילבש ירוק, אך כל עוד אין חתימה אז אין חתימה", אמר גורם בחיפה. במועדון רוצים להשלים את צירופו את מהר ככל שניתן בכדי שיצטרף לאימונים ויעמוד לרשותו של בכר עם החזרה למשחקים כאשר לאחר משחק הליגה נגד בני סכנין תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב במה שמהווה מעין משחק עונה.

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

בינתיים שאר שחקני הקבוצה מנסים להתאושש מהתקופה העמוסה בחודש האחרון כאשר רוב שחקני ההרכב שיחקו ברוב המשחקים וביניהם הקשר הספרדי חוסה רודריגס שסובל ממתיחה במפשעה וייעדר בשבועיים הקרובים. בחיפה הבהירו כי עדיין לא ברור אם הספרדי יתאושש לקראת החזרה לליגה וכשירותו תתברר סמוך לסיום הסגר. הקשר מוחמד אבו פאני מוצהב וייעדר מהמשחק הראשון לאחר הפגרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי