כפי שפורסם לראשונה בספורט1: נחמיאס ואפריאט חתמו בחדרה

רז נחמיאס | מאור אלקסלסי

המגן עזב את הפועל חיפה ויתמודד כעת על מקום בהרכב מול עבדאללה ג'אבר: "מקווה לעזור לקבוצה להישאר בליגה". הקשר שהגיע מכפ"ס חתם עד תום העונה. מוחמד עוסמאן נחת ואמור גם הוא להצטרף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי אומנם נמצא בסגר ומועד ההעברות נדחה, אבל הפועל חדרה כבר פועלת במרץ לשינוי הסגל. לאחר שבשבוע שעבר הודיעה על פרידה מהקשרים ריף מסיקה ויא יא מלדג'ה, היום (ראשון), הקבוצה של שרון מימר התחמשה בשני שחקנים חדשים בדמותם של המגן רז נחמיאס והקשר יהב אפריאט.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, לאחר התיקו מול הפועל חיפה החלו גישושים בין המגן לבין אנשי חדרה שהגיעו היום לכדי הסכמה. נחמיאס בן ה-25 גדל בהפועל תל אביב, בעונה שעברה שיחק בסקציה נס ציונה והעונה עבר להפועל חיפה. בתחילת העונה שימש כמגן ראשון בקבוצה של חיים סילבס, אך לאחר הגעתו של יהב גורפינקל איבד את מקומו וחיפש יעד חדש, אותו מצא בהפועל חדרה בחוזה עד תום העונה.

רז נחמיאס | הפועל חדרה

נחמיאס אמר לאחר החתימה: "הגעתי לקבוצה משפחתית וחמה ואני מקווה לעזור לה לעמוד במטרות ולהישאר בליגת העל". נחמיאס למעשה יהיה מגן שמאלי נוסף ביחד עם עבדאללה ג'אבר.  

זמן קצר לאחר צירופו של המגן, הגיע גם תורו של יהב אפריאט לתחום בקבוצה עד לתום העונה. אפריאט בן ה-23, גדל בהפועל כפר סבא וכבש אשתקד שלושה שערי ליגה. העונה הוא שיחק ב-11 משחקים. לאחר שחתם בחדרה, באמצעות סוכנו אדם קידן, אמר אפריאט: "אני שמח לחתום בקבוצה שאפתנית כמו חדרה. אני מקווה ומאמין שהחיבור בינינו יצליח ושהקבוצה תגיע למקומות שהיא מכוונת אליהם".

בנוסף, בקבוצה צפויים להודיע בקרוב על הצטרפותו של הקשר הניגרי מוחמד עוסמאן. האחרון נחת בסוף השבוע בישראל וצפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות ולאחריהן אמור לחתום עד לסיום העונה.

יהב אפאירט | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי