אבנר נתניהו ועידן ורד יגייסו את ג'ואל אבו חנא לבית"ר?

ג'ואל אבו חנא , עידן ורד , אבנר נתניהו | מעריב/ספורט1

רץ ברשת: שחקן ערבי בדרך לבית"ר? בנו של ראש הממשלה הגיב בטוויטר לידיעת ספורט1, וזכה למענה מפתיע מקפטן הירושלמים: "אתייג את שי וסלובו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם אבנר נתניהו ועידן ורד יצליחו לגייס את ג'ואל אבו חנא לבית"ר ירושלים? אחרי הפרסום של איציק יצחקי באתר ספורט1 הבוקר (שני), לפיו מגן נבחרת ישראל, המסיים את חוזהו בזוריה האוקראינית בסוף העונה יכול לנהל משא ומתן עם קבוצות וזוכה להתעניינות גדולה מארבע קבוצות גדולות בליגת העל, ביניהם בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, הגיעו התגובות המפתיעות בטוויטר.

תחילה זה היה אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ואוהד בית"ר ירושלים מושבע, שהגיב "לתייג את בית"ר?". הגולשים ייעצו לו לתייג את עידן ורד, וכך עשה. מיד הגיע המענה המהיר של קפטן הירושלמים, שהתבדח:" אתייג את שי וסלובו". האם באמת זה יקרה? מי יודע.

לפני כמה שבועות, הבעלים של הקבוצה, משה חוגג סיפר בראיון ל-AP, אחרי העסקה עם השייח' חמד בן חליפה, כי: "הקבוצה כבר מנסה לגייס שחקן ערבי המתמודד באירופה, אם כי לא ברור אם הקבוצה הנוכחית שלו תשחרר אותו". בעבר גם חוגג יצר מגעים עם חאתם אלחמיד, אך בלם סלטיק סירב להגיע.

אבו חנא, יליד גרמניה נולד לאב ערבי-נוצרי ישראלי ולאם גרמנייה-נוצרית, שיחק במחלקות הנוער של באייר לברקוזן ועבר בקייזרסלאוטן לפני שהגיע לאוקראינה. בעבר שיחק בנבחרות הנוער של גרמניה, וזכה להתעניינות גם מנבחרת פלסטין, אך לבסוף זומן לסגל נבחרת ישראל ע"י ווילי רוטנשטיינר, לצמד המשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה.

אבו חנא פתח העונה ב-11 משחקי ליגה מתוך 12 מחזורים במדי זוריה, הממוקמת רביעית בליגה האוקראינית. בקבוצה משחק גם מקס גרצ'קין, שנמצא בשיחות עם המועדון לאחר שלא שולם לו כל שכרו. גרצ'קין מעדיף להישאר באירופה גם אם יעזוב, אך אם יחזור לארץ עשוי בית"ר לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי