איתי בן זאב החליט לעזוב את תפקיד יו"ר הפועל ב"ש

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, שהתחייב לקחת את התפקיד למשך שנה, החליט להקדים את פרישתו בעקבות חלון ההעברות הנוכחי שישפיע גם על העונה הבאה. לאחר הידבקות הפיזיותרפיסט בקורונה: בדיקות השחקנים חזרו שליליות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

צפירת הרגעה בהפועל באר שבע: אחרי שהפיזיותרפיסט אלעד דמרי נמצא חיובי לנגיף הקורונה כלל השחקנים ערכו בדיקה, והמועדון בישר היום (שני) כי כל התוצאות חזרו שליליות ולא נמצאו נדבקים נוספים בקבוצה.

בנושא אחר, בחודש מאי 2020 הודיעה אלונה ברקת על מינויו של איתי בן זאב ליושב ראש הפועל באר שבע וביקשה ממנו לגבש דירקטוריון עצמאי ובלתי תלוי וכן לעמוד בראשו. הצעד הראשון של היו"ר החדש היה לשוחח עם המנכ"ל הנוכחי אסי רחמים, שהסכים להישאר בקבוצה. בן זאב הגיע לשנה והיה אמור לסיים את תפקידו במאי, אך היום (שני) החליט לפרוש מוקדם יותר.

על פי הודעת המועדון, הוא החליט להקדים את פרישתו מהתפקיד בעקבות פתיחת חלון ההעברות, אשר יחייב אותו לקבל החלטות אסטרטגיות שיש להן השפעה על העונה הבאה, בה יחדל לכהן כיו"ר. בן זאב, המכהן כמנכ"ל הבורסה הישראלית לניירות ערך, התחייב למלא את התפקיד למשך שנה אחת בלבד. לעת עתה, אין כוונה למנות יו"ר מחליף.

אלי ברקת, אלונה ברקת | ברני ארדוב

איתי בן זאב: אני רוצה להודות לאלונה ברקת על האמון שנתנה בי בתקופה שמילאתי את תפקידי כיו"ר המועדון. נכנסתי בתקופה מאתגרת במיוחד בלב משבר הקורונה. זו תקופה שמאופיינת באי וודאות הגדולה ואני שמח שפעלנו במהירות וביעילות על מנת לשמור על עוצמתו של המועדון גם בתקופה זו. אני רוצה להודות לאסי רחמים מנכ"ל המועדון ולצוות ההנהלה על עבודה משותפת, פורייה ומקצועית. למדתי להעריך את המחויבות והחיבור החזק של אנשי המועדון לטובת הצלחת המועדון שהוא גם בית עבורם. כמו כן, אני מבקש להודות לאוהדים ולשחקנים ששומרים על הרוח הייחודית של המועדון שנשען על מקצוענות, אנושיות ורוח לחימה. אמשיך להיות איתכם גם מרחוק".

אלונה ברקת: "איתי לקח את התפקיד המורכב הזה בשיאו של משבר עולמי כלכלי ורפואי, דבר המעיד על עוצמתו כמנהל. הוא הביא ימו הרבה הבנה ניהולית, עסקית ויזמית ופעל במהירות ובנחישות לטובת ייצובו של המועדון בתקופה זו. הוא הצליח בתקופה קצרה לרתום את כלל הגורמים לטובת מטרה משותפת אחת והיא שמירה על באר שבע כמועדון חזק ומוביל. אני מעריכה את תרומתו מאוד ומודה לו מכל הלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי