צרות לבית"ר? הוועדה לאישור זכויות נוטה לפסול את הצהרת ההון

חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

השחקנים התבקשו להגיע לאימון כפול והתלוננו: "יש סגר, לאן נלך?". גורמים בהתאחדות טוענים כי גם המצאת אישור היעדר רישום פלילי לא תוביל לאישור בן ח'ליפה, אכזבה מהחלטת בית המשפט העליון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים קיבלו אתמול (שני) בסיום האימון הודעה כי מתכונת האימונים משתנה. היום תערוך הקבוצה אימון כפול ומחר יקבלו השחקנים יום חופש. חלק מהשחקנים התלוננו על ההחלטה, משום שלטענתם אין תנאים בסיסיים לקיום שני אימונים. השחקנים יגיעו הבוקר לאימון מוקדם ויערכו אימון נוסף בשעות אחר הצהריים.

אחד השחקנים הסביר: "מסיימים אימון אחד, אבל יש סגר, אז לאן נלך? על פי ההנחיות, אי אפשר לשהות בבית של מישהו אחר. מה עושים שחקנים שגרים מחוץ לירושלים? הם פשוט יישארו במתקן האימונים או ברכב, או שיצטרכו למצוא סידור אחר". בבית"ר טוענים כי לשחקנים תסופק ארוחת צהריים וכי הם יוכלו להישאר במתקן האימונים.

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

ומה עם הוועדה לאישור זכויות? בבית"ר הבינו כי הוועדה עתידה להתכנס בימים הקרובים, אולי כבר השבוע, זאת לאחר שיתברר האם הצליחו להשיג אישור להיעדר רישום פלילי. יחד עם זאת, גורמים בהתאחדות סיפרו הלילה כי חמד בן ח'ליפה יתבקש לספק מסמכים נוספים הנוגעים להונו האישי.

בין היתר, בוועדה שוקלים להסיר לחלוטין את הצהרת הונו המסתמכת על אג"ח של ממשלת ונצואלה, משום שאינן סחירות. אם זה יקרה, בן ח'ליפה יצטרך לעבור שלב נוסף גם אם ישיג את תעודת היושר. גורם בהתאחדות סיפר אתמול כי "ברור שהעסקה חשובה לא רק לבית"ר, אלא גם למשה חוגג שרוצה לקבל החזר על ההשקעה שלו, אבל לא נוכל לאשר את העסקה בכל מחיר". אם הוועדה לא תאשר את המינוי, משה חוגג יפנה לבית המשפט.

במועדון התאכזבו אתמול, לאחר שבית המשפט העליון דחה את העתירה נגד הכדורגלנים שתבעו את המועדון. כפי שפורסם כאן, ההתאחדות והמנהלת הצטרפו לעתירה שנדחתה וביקשה להחזיר את הדיון בעקבות תביעת הרוש, חדד, זיקרי, משה, בן יוסף וסיידוף, בעניין פיצויי הפיטורים, למוסד לבוררות. המשמעות: הדיון יתקיים בבית הדין האזורי.

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי