אסאני סגר בהפועל כפ"ס, ניסיון להגיע לסיכום עם קבוצתו

יאסיר אסאני | PAVEL KOUBEK/TT News Agency/AFP via Getty Images

הירוקים קרובים להשלמת צירופו של קשר הכנף שמשחק באלבניה וכבר צפה במי שצפויים להיות חבריו החדשים בניצחון על מכבי פ"ת. גיא מלמד לא צפוי לשוב למועדון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא ממשיכים בניסיונות להתחזק במהלך "פגרת הסגר" וכפי שפרסמנו לראשונה, במועדון מנהלים מו"מ עם יאסיר אסאני, קשר כנף אלבני מפרטיזני טיראנה.

בימים האחרונים חלה התקרבות בין הצדדים ולמעשה האלבני סיכם את תנאיו במועדון. כעת, מה שמפריד בין הצדדים הוא נושא הפיצוי של המועדון מהשרון לקבוצתו של אסאני, שנמצא תחת חוזה עד הקיץ הקרוב.

יש לציין שאסאני מחזיק גם בהצעה מדובאי, אולם הוא הביע רצון לשחק בכפר סבא ואף צפה בניצחונה של הקבוצה ביום חמישי האחרון על מכבי פתח תקווה. למעשה, כבר אז העסקה כבר הייתה קרובה לסיכום, אך מאז התגלו מספר מחלוקות ובשרון מקווים להשלים את צירופו במהרה.

בכפר סבא גם מכוונים לחזק את ההתקפה על ידי צירוף חלוץ, כשבשבוע האחרון נעשו גישושים מול האקס גיא מלמד, שגדל במועדון, אך נראה שהסיכויים להצטרפותו לא גבוהים. כידוע, בכפר סבא גם עובדים במקביל על דילול הסגל, כשקרפאלה סיסוקו, מייקל אומואה ושגיא דרור לא ימשיכו ואת הקבוצה כבר עזבו השבוע מאור ג'רסי שחתם בהפועל ירושלים ויהב אפריאט שעזב להפועל חדרה.

בינתיים, מי שהחלים מנגיף קורונה וחזר לאימונים הוא הבלם עומר דנינו, שיעמוד לרשותו של המאמן אלישע לוי לאחר הפגרה.

גיא מלמד. הסיכוי שיחזור לא גבוה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי