בית"ר עוקבת אחרי שכטר. מיכה שלח מסר: "לא אחזור לישראל"

העיכוב בעסקת השייח' גורמת לעיכוב ברכש, בבית"ר אמרו על הקשר: "לא היה בראש סדר העדיפויות מלכתחילה בגלל אוחנה". במועדון ממתינים לראות באילו תנאים חלוץ מכבי ת"א ישוחרר. ומה עם תורג'מן ונחמיאס?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"האפשרויות של השחקנים הבכירים בשוק מתחילות להצטמצם. בסוף נצטרך להשקיע וללכת על שחקן בכיר. לא תהיה ברירה אחרת". כך אמר גורם בכיר בבית"ר ירושלים לאחר שגם עומר אצילי, שיחתום במכבי חיפה, החליט לא להגיע לבירה. בבית"ר טוענים כי לא הופתעו מהמהלך וכי אצילי לא רצה להגיע מהראשון הראשון לבירה. ההצעה של חוגג לשלוש וחצי שנים, מסבירים גורמים בבירה, לא היוותה אפילו לרגע שיקול מבחינת השחקן.

כעת, מחפשים במועדון אלטרנטיבות אחרות. איתי שכטר טרם שוחרר ממכבי תל אביב, אבל במועדון היו רוצים לראות אותו חוזר. יחד עם זאת, גורמים במועדון קיבלו אתמול מסר כי מכבי תל אביב עשויה להקשיח את התנאים לשחרורו ולדרוש פיצוי, כך שעדיין לא ברור האם יגיע לבירה.

גם אלון תורג'מן, שמחזיק בהצעה מוויסלה קרקוב, נמצא ברשימות ובמועדון אף הגישו לו לאחרונה הצעה, אך החלוץ דורש חוזה לשנתיים וחצי. במועדון הסבירו הזכירו שמקס גרצ'קין שחקן מושאל, כך שאם ישוחרר מאוקראינה בגלל עניינים כספיים, הוא יחזור אוטומטית למועדון ולא ישוחרר בחינם, משום שהושאל עם אופציה לרכישה שלא מומשה. כפי שפורסם כאן, בבית"ר גיששו אצל הבלם עידן נחמיאס, אולם זה העביר מסר שפניו לחו"ל ורק אם לא יגשים את האופציה הזאת, הוא יחשוב על אפשרות להצטרף.

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | אודי ציטיאט

הקשר דור מיכה העביר מסר באמצעות נציגיו כי בשלב זה הוא לא מתכוון לעזוב את קפריסין. גורם במועדון אמר אתמול: "הוא אף פעם לא היה בראש סדר העדיפויות שלנו בגלל מיכאל אוחנה. לא הגשנו לו כל הצעה". שלום אדרי מחכה להחלטה של חוגג האם הוא יכול להיכנס למשא ומתן עם אחת משלוש הקבוצות שרוצות אותו. מתאוסיניו ישוב לישראל בשבוע הבא, ייכנס לבידוד ויוכל לחזור לפעילות רק במהלך פברואר, כך שבמועדון מתלבטים לגביו ולא בטוחים שתהיה קבוצה שתרצה להשאילו אם לא יחזור לאימונים עד תום החלון.

דור מיכה חוגג | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי