"שכטר אופציה יקרה. גרשון? רק אם מכבי חיפה תשתתף בשכרו"

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, מאוכזב מהעונה הנוכחית ("הסגל שווה הרבה יותר מהמקום השמיני אבל יש לנו בעיות קשות בהגנה") ומכוון גבוה בינואר: "כדי לצרף - נהיה חייבים לשחרר שחקנים". וגם: על המהומות בארה"ב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה לפגרה הכפויה בטעם מר. לאחר ה-3:3 הנפלא נגד בית"ר ירושלים כשהפגינה אופי, הקבוצה של חיים סילבס נכנעה 2:0 להפועל קריית שמונה והיא מדורגת רק במקום השמיני בטבלה. כעת בקבוצה רוצים לבצע שינויים בינואר. אלמוג בוזגלו ועידו לוי קיבלו הודעה על שחרורם. הבעלים יואב כץ התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM. הוא דיבר על שחקני רכש אפשריים, התייחס לעונה הנוכחית והעביר ביקורת על ההגנה וכן דיבר במקצת על המהומות בארצות הברית בימים האחרונים.

האזינו ליואב כץ:

כץ דיבר על חלון ההעברות הנוכחי: "כדי להביא שחקנים עלינו לשחרר, לא הבעלים קובעים את התקציב העונה אלא משרד האוצר. המענק של רשת הביטחון הוא כזה שאתה לא יכול בלעדיו. אילו שחקנים נצטרף במקום המשוחררים? יש לנו בעיות גם בהגנה וגם בהתקפה. ההגנה שלנו ספגה הכי הרבה שערים חוץ מבני סכנין שנגד מכבי נתניה ספגה שביעייה ואם נתעלם מזה אנחנו במקום האחרון. מצד שני יש לנו שני חלוצים מאוד-מאוד טובים אבל גם הם לצערי פצועים. הבעיה היא מאוד פשוטה – בהגנה. אם זה מגן ימני או שמאלי אין ממש הבדל. ספגנו כמעט הכי הרבה שערים. זה לא השוער.

איתי שכטר מועמד: "זו אופציה מאוד יקרה אבל בהחלט אופציה". כשנשאל האם מכבי תל אביב תשתתף בשכר: "לא דיברנו על זה אבל נתתם לי רעיון טוב לשאול אותם על כך". כזכור, לספורט1 נודע כי החלוץ שוקל לעזוב את האלופה בשל מיעוט דקות המשחק.

האם רמי גרשון יהיה הפתרון להגנה: "נתתם לי גם רעיון, בוא נגיד ככה (אם מכבי חיפה תשתתף בשכרו). בשל המגבלות של משרד האוצר נצטרך לשחרר שחקנים, לא תהיה לנו ברירה".

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

האם המקום השמיני משקף את איכות הקבוצה: "זו שאלה טובה מאוד. זה לא ריאלי כי יש לנו שחקנים באמת מעולים, הם שיחקו בנבחרת בעבר. מצד שני יש לנו בעיה מאוד חמורה של פציעות וגם קורונה. המקום הוא לא ריאלי. יהיה לנו קשה להגיע למעלה, הליגה מאוד-מאוד שוויונית. כל הקבוצות התחזקו ויהיה קשה אבל אני מקווה שנצליח להתחזק וגם לטפס בצמרת ולהיות בפלייאוף העליון.

האם היה במהומות בארה"ב : "הייתי בכל הטלוויזיות, לא ראיתם אותי? (ציני). אני לפני יומיים הייתי בבית הלבן, הכל שקט בלי משטרה ובלי שוטרים, לא רואים שום דבר. באותו יום אני עבדתי, אני צריך לעבוד כדי לחיות. צריך להזכיר באותה הנשימה שהיו עשרות או מאות הפגנות. כשאתה עושה שטויות אתה גורר את הצד השני לעשות שטויות גם כן. מה שאתם רואים עכשיו זה ניסיון לקבוע מי היה המועמד הרפובליקאי בעוד ארבע שנים. הדמוקרטים מפחדים שדונאלד טראמפ עוד פעם ירוץ. אותי מעניינת כלכלת ארה"ב וחירות הפרט אני מקווה שלא תהיה התדרדרות לדיכאון".

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי