במכבי פ"ת עדיין מחכים למלמד, חדשות טובות מכיוונו של פלשר

החלוץ יעלה בהרכב סט. ג'ונסטון בליגה הסקוטית ורק לאחר המשחק יתברר עתידו באי הבריטי. הבלם שנפצע בהפסד לכפ"ס לא סובל מפגיעה חמורה בברך ולא ייעדר לזמן ממושך. בצוות בוחנים מספר שחקנים זרים. לופטה ישוחרר

(גודל טקסט)

לאחר תקופה פחות טובה מבחינת תוצאות, במכבי פתח תקווה כבר נערכים לחלון ההעברות של חודש ינואר, שיפתח בקרוב ובמועדון שואפים להתחזק לפחות בשני שחקנים בחלק ההתקפי.

כזכור, השם המוביל של המלאבסים הוא גיא מלמד, לו הוצע חוזה לשנתיים וחצי. החלוץ, שלא זוכה לדקות משחק רבות במדי קבוצתו סט. ג'ונסטון מסקוטלנד, ייפתח הערב (שלישי) בהרכב קבוצתו נגד דנדי יונייטד במסגרת הפרמיירליג הסקוטית, ורק לאחר המשחק יתברר עתידו.

בשורות פ"ת יקבלו בהמשך תשובה לשאלה האם הסקוטים מוכנים לשחרר את השחקן ואם יכולה להיות התקדמות בין הצדדים. בכל אופן, מלמד מחזיק במספר הצעות נוספות מליגת העל והוא עשוי לתת עדיפות למכבי פ"ת שם פרץ והתקדם להפועל באר שבע.

גיא מלמד
מלמד. יחזור בקרוב למדים הכחולים של מכבי פ"ת? | אריאל שלום

בפתח תקווה שואפים לקבל תשובה ב-48 השעות הקרובות ואם היא תהיה שלילית, במועדון הכחול יעברו לאופציות הבאות, כשבינתיים בצוות המקצועי בוחנים וצופים בשבועות האחרונים במספר שחקנים זרים פוטנציאליים, במקומם של עבדיאל ארויו ששוחרר וג'וסי לופטה שעתיד להיות משוחרר.

במכבי פ"ת מקווים כי חזרתם של אור אינברום ונאור סבג מפציעות וחזרתו של הפנמי ארמנדו קופר יסייעו לקבוצה של גיא לוזון לחזור למומנטום חיובי ולמסלול הניצחונות. בנוסף, המאמן קיבל בשורות הטובות מכיוונו של הבלם דניאל פלשר, שנפצע והוחלף בהפסד להפועל כפר סבא.

פלשר ערך בדיקת MRI אשר לא הראתה על פגיעה חמורה בברך ולכן הוא לא ייעדר זמן רב מהמגרשים. למעשה, הבלם סובל מנוזלים בברכו. הוא צפוי לנוח בשבוע הקרוב ועשוי אף להיות כשיר למשחק הבא לאחר פגרת הסגר הכפויה.

פלשר. הבלם לא ייעדר לזמן רב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי