בבית"ר יצרו קשר עם שכטר. "מלחמת אגו" מול הזרים

איתי שכטר
איתי שכטר | ערן לוף

שיחה ראשונית נערכה עם סוכנו של החלוץ: "חסר 9 אמיתי, השאלה אם יעזוב". בעיות מול ורדסקה: "מלחמת התשה בינו לחוגג". במועדון אישרו את הידיעה כי קונטה עשוי לעזוב והופתעו מאירועי אצילי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עדיין תקועה מבחינת מסע הרכש שלה, משום שהעברת הקבוצה לידי השייח' חמד בן ח'ליפה לא מתקדמת, אבל בזמן שלא דנים בצירוף שחקנים חדשים, במועדון נערכים לשחרורים. הבלם דיוגו ורדסקה מתאמן כרגיל, אולם לדברי השחקנים התחושות סביבו קשות מאוד. בעוד שבית"ר רוצה לשחרר אותו מיידית, הבלם מתעקש להישאר ולהילחם על מקומו. "זאת הפכה להיות מלחמה בין חוגג לוורדסקה, אולי אפילו מלחמת התשה", התייחס אחד מחבריו של הפורטוגלי למצבו הנוכחי. "לכולם ברור שברגע שיוסי ורוני עזבו, הוא לא ישחק דקה. לדיוגו יש תחושה שהוא לא משחק בגלל מלחמת אגו".

לדברי שחקנים בקבוצה, עזיבת הצמד אחרי ההדחה מאירופה סימנה את הדרך החוצה לשחקנים כמו חנן ממן ושלומי אזולאי, בעוד שוורדסקה הבהיר מהרגע הראשון שלא הגיע לשום סיכום עם המועדון. כעת, בבית"ר מצפים שיביא הצעה, אחרת ינסו להגיע עמו להסדר לגבי שחרורו. "זה לא יהיה קל, כי דיוגו רוצה את כל החוזה. הוא לא יעזוב בקלות", העריכו חבריו.

בבית"ר אישרו את הידיעה בספורט1 בתחילת השבוע, לפיה סוכנו של אנטואן קונטה החל לחפש לו קבוצה חדשה והוא בדרך החוצה. במועדון הבהירו כי ייתכן שלא ישוחרר בחינם, אך אם תגיע הצעה יעשו הכל כדי לא לעמוד בדרכו ולאפשר לו לעזוב. "יכולת מקצועית בצד, אוחנה לא אוהב את ההתנהלות שלו", הסבירו במועדון.

ורדסקה. מלחמת התשה נגד חוגג | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהבירה עדיין לא החליטה האם להביא מגן ימני, משום שיש לה עמדות חשובות יותר לחזק – כמו בלם ושחקן התקפה ואולי גם מגן שמאלי. כזכור, שמם של מתן חוזז ומתן בלטקסה עלו. עידן נחמיאס העביר מסר כי הוא יחפש קבוצה באירופה לפני שיחליט אם לחתום ואלון תורג'מן דורש חוזה לשנתיים וחצי ומחזיק במקביל בהצעה מוויסלה קראקוב (בניגוד לפרסומים בחו"ל, לא עבר אתמול בדיקות רפואיות).

במקביל, המסר מדור מיכה, לפיו הוא נשאר בקפריסין, משאיר את בית"ר עם אופציה של שחקן ישראלי בכיר אחד – איתי שכטר. גורמים בבית"ר יצרו קשר עם סוכנו של החלוץ, אבי נימני, על מנת לבדוק את סוגיית עתידו במכבי תל אביב. השחקן טרם שוחרר ולא ברור באילו תנאים זה יקרה אם וכאשר, אך בבית"ר שלחו לשחקן מסר כי הם רוצים אותו. "חסר כאן 9 אמיתי, שכטר הוא כמו כפפה ליד. אבל השאלה היא האם ישוחרר. לפי התקשורת – כן. לפי מכבי תל אביב – שום דבר לא סגור. צריך לחכות ולראות".

בינתיים, בבית"ר ממתינים לראות מתי תתכנס הוועדה לאישור זכויות. במועדון הופתעו אתמול מרימון ההלם שהושלך לעבר ביתם של הוריו של עומר אצילי. מבירור ראשוני שנערך, אין מדובר באוהדי הקבוצה מהבירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי