דובר מכבי חיפה: "אצילי – ההחתמה המורכבת בכל הזמנים"

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

דודו בזק סיפר על הרכש הגדול של הירוקים בתכנית הספורט של 103FM: "הוא לא הורשע. יענקל'ה קיבל החלטה לא פשוטה, אבל מושכלת. הרימון? מניסיוני, כשאוהדי חיפה עושים מעשה הם חותמים את השמות שלהם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה, עומר אצילי חתם היום (רביעי) רשמית במכבי חיפה וינסה לעזור לירוקים לזכות בתואר אליפות ראשון מאז 2010/11. למרות שהמעבר הושלם, עדיין אין שקט סביב הנושא, גם בעקבות העובדה שישנם כאלה שלא אהבו את ההחתמה בשל פרשת הקטינות בה היה מעורב השחקן, אך אפילו יותר מכך – אתמול כזכור הונח רימון הלם מחוץ לבית הוריו של אצילי בחולון באירוע חמור מאוד שנבדק על ידי המשטרה.

דובר מכבי חיפה, דודו בזק, התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על שחקן הרכש החדש של מוליכת הטבלה: "זו ההחתמה הכי מורכבת שהייתה למכבי חיפה בכל הזמנים. יש פה המון ארגונים ופתאום אירועים פליליים מסביב", סיפר בזק.

האזינו לראיון

עניין פרשת הקטינות: "הוא לא הורשע. היו מקרים של שחקנים שהורשעו בדברים שונים והמשיכו לשחק כדורגל. הוא עשה מעשה שלא ייעשה, אבל בשבעת החודשים האחרונים העננה התפוגגה והרבה דברים התבהרו. ההחלטה שהתקבלה היא החלטה מאוד מושכלת של יענקל'ה שחר. הציעו לו את אצילי לפני שבעה חודשים והוא אמר לא. הוא התייעץ עם עורכי הדין, עם המשפחה, הכיר אותו ובהחלטה לא פשוטה עם התייעצות עם הקרובים לו ביותר – הוא קיבל אותו. מקצועית ברור שהוא שחקן טוב ומתאים לנו".

"ההחלטה הייתה להביא אותו", המשיך דובר הירוקים. "שבועיים אנחנו במשא ומתן ובשבוע האחרון הסיפור תפס תאוצה עם כמה אירועים פליליים שלא ברורים לנו. אני מקווה שזה ייגמר ויהיה לו שקט כי אנחנו מקווים שהשחקן הזה יוכל להתרכז רק בכדורגל".

גל אלברמן, דודו בזק
דודו בזק | אריאל שלום

מה יקרה אם יתברר שאוהדי מכבי חיפה אחראיים להנחת הרימון: "אוהדי מכבי חיפה, מהניסיון שלי וההיכרות שלי, כשהם עושים מעשה – הם חותמים את השמות שלהם. זה גם פלילי יותר, אז אני לא כל כך יודע. אני לא מצליח להבין את הקשר בין הרימון לאוהדים. המידתיות בסיפור הזה חוצה גבולות. אני חושב שמי שצריך לתת את הדעת זה השר לביטחון פנים, בשבוע האחרון היו שני רימוני הלם על אנשי ספורט. בוא נקווה שהמשטרה תניח את ידם על האנשים האלה שרוצים להרוס לנו את הספורט".

כיצד אצילי יתקבל אחרי הקריאות 'מכבי חיפה חיזבאללה': "קודם כל, הוא התנצל. המחויבות במגרש זה הדבר הכי חשוב. שם הוא יכול לקנות את הכנות שלו מול הקהל. קהל אוהדים זה עולם אחר, יש להם את העקרונות שלהם. עכשיו צריך להפוך את זה במגרש, עם כמה שזה נשמע קלישאתי. ככל שתהיה יותר מחויבות, ככה הוא ייכנס לליבם של האוהדים".

מתי לדעתו יחזרו לשחק כדורגל ומתי הקהל ישוב למגרשים: "אני בעד לסגור את הליגה עכשיו ולהכריז על האלופה (צוחק). אני באמת מקווה שנחזור למגרשים. זה חסר. כשרואים בטלוויזיה את המשחק ושומעים את פס הקול של האוהדים שמכניסים זה בסדר, אבל במגרש זה דיכאון. רעש של צרצרים".

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי