קונטה מבוקש באא"ק אתונה. חילוקי דעות בעניין עסקת אצילי

אחרי מועמדותו לאולימפיאקוס, הקבוצה שרכשה את גרסיה מעוניינת גם במגן. בבית"ר התייחסו לקשר שחתם במכבי חיפה: "אין מחלוקת שהוא שחקן חשוב, אך גם ככה אנחנו בכותרות בשל עסקת בן ח'ליפה. אולי טוב שזה לא קרה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תחזור היום (חמישי) בצהריים לבית וגן, שם היא תקיים אימון ראשון מאז יום שלישי, אז קיימה אימון כפול. השחקנים ביקשו לנסות ולהימנע מקיום אימון כזה, כיוון שהדבר מאלץ את חלקם להישאר בסביבת בית וגן עד האימון השני, ללא יכולת לנוע למקום אחר. ההסבר לכך הוא פשוט: חלק מהשחקנים חוששים לשהות אצל אדם אחר, משום שהדבר מנוגד לתקנות משרד הבריאות ולכן נוצר מצב שבו חלקם נאלץ להמתין במשך שעות לאימון בצהריים.

אחרי הפניה לאיתי שכטר קיבל המועדון מסר כי ייתכן שלא יעזוב את מכבי תל אביב ולכן שם ממתינים להתפתחויות. רק השבוע טען גורם בכיר בקבוצה כי "האפשרויות מצטמצמות", זאת בעקבות הנחה שבעוד כשבועיים ייתכן ולא יישארו שחקנים אטרקטיביים בשוק. כפי שפורסם כאן, הפועל באר שבע ובית"ר עוקבות אחר הבלם ג'ואל אבו חנא ומכוונות להחתימו עד הקיץ. במועדון מצפים מדיוגו ורדסקה לגלות גמישות ולעזוב, אבל הבלם לא מתכוון לעשות זאת עד שלא יידע בוודאות שיקבל חוזה אחר או שיגיעו איתו להסדר הולם. כרגע, ורדסקה דורש את מלוא החוזה שלו וממשיך להתאמן.

גם עידן נחמיאס ומתן חוזז עדיין מועמדים, כשאנטואן קונטה יחפש קבוצה בצרפת. לפי "Live Sport" היווני, הצרפתי שמסיים את חוזהו בתום העונה, מועמד להגיע לאא"ק אתונה. נכתב כי המגן היה מבוקש בעבר אך העניין לא הסתדר שכן פאוליניו וסטברוס ואסילנטונופולוס, המגנים הימניים – קיבלו עדיפות. כעת הם לא בתוכניות המקצועיות. נטען כי הקבוצה ביחסים טובים עם בית"ר ירושלים מאז העברתו של ליוואי גרסיה.

איתי שכטר | Michael Molzar/SEPA.Media /Getty Images

כזכור, השבוע פרסמנו כי הצרפתי טס לקראת משפטו שייפתח בצרפת בתאריך ה-26 בינואר והוא צפוי לסיים את דרכו בבירה, כשסוכנו כבר מחפש לו קבוצה. על פי גורמים בבית"ר, הקבוצה לא תעמוד בדרכו והוא עשוי שלא לשוב בחודש הבא, לאחר סיום משפטו. נשקלת אפשרות להתחזק בזר נוסף. עוד נודע, כי סוכנו מתמקד בליגה השניה בצרפת.

למרות שבקבוצה רצו לראות את עומר אצילי בקבוצה, האירועים סביבו ביממה האחרונה גרמו למשה חוגג לתהות האם החתמתו לא הייתה גורמת, לפחות בשלב הזה, לבעיות נוספות. "אין מחלוקת שאצילי שחקן חשוב ואין מחלוקת שלרגע אחד הוא לא היה קרוב לשחק בבית"ר", אמרו במועדון אך הדגישו: "לא מספיק שהמועדון בכותרות בגלל עסקת בן ח'ליפה ובגלל עניינים אחרים שקשורים לחוגג, עכשיו היינו צריכים להיות בכותרות בגלל זריקת רימון? אתה לעולם לא יודע מה יהיו ההשלכות של האירוע הזה בהמשך העונה. אולי טוב שזה לא קרה".

עומר אצילי
עומר אצילי | צילום: דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי