בחיפה התרשמו מאצילי, שביקש לעבור לגור בעיר

הרכש זוכה למחמאות מחבריו וצפוי להיכלל בסגל נגד בני סכנין. רודריגס ואבו פאני הפצועים צפויים להיעדר ובמועדון ינסו להכשירם למשחק העונה מול מכבי תל אביב. מסתמן: מאבוקה יישאר עד תום העונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון האחרון שלה השבוע, כאשר מחר יזכו השחקנים ליום חופש וביום ראשון תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול בני סכנין באצטדיון סמי עופר. הירוקים יגיעו להתמודדות מול הקבוצה מהמגזר ללא חוסה רודריגס שכידוע סובל מקרע במפשעה ומוחמד אבו פאני שפרק את הכתף וצפוי לשוב לפעילות רק בעוד עשרה ימים.

השניים ייעדרו כאמור נגד סכנין, אך בחיפה ינסו לזרז את קצת החלמתו של אבו פאני וזאת במטרה להכשיר אותו ל"משחק העונה" מול מכבי תל אביב ביום רביעי הבא. בהנחה שאבו פאני לא יהיה כשיר, במועדון כבר חושבים על אופציות אחרות, כשקיימת אפשרות שמאור לוי הצעיר ויובל אשכנזי יפתחו במשחק מול סכנין ושם המאמן ברק בכר יבחן את יכולתם לפני המשחק בבלומפילד.

מי שעשוי לקבל דקות ואולי אף לפתוח הוא עומר אצילי, שכבר הספיק להרשים את אנשי המועדון ובמהלך השבוע צפוי בכר לקיים משחק אימון פנימי על מנת למדוד את כושרו. בחיפה מספרים כי אצילי התאקלם בצורה טובה מבחינה חברתית וזוכה למחמאות מחבריו החדשים. אגב, השחקן ביקש לעבור לגור בחיפה, אך בשלב זה נראה כי יישאר במרכז עד שתושלם חקירת המשטרה.

ניקיטה רוקאביצה, עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

במקביל, בחיפה תוהים האם לצרף שחקן נוסף בינואר. תחילה דובר על הבאת חלוץ שיהווה גיבוי לניקיטה רוקביצה, אך במועדון מבינים כי על מנת לצרף שחקן משמעותי הקבוצה תצטרך לשלם שכר גבוה ולחרוג מרשת הביטחון של משרד האוצר, מה שלא צפוי לקראות כי במועדון בונים על הפיצוי שאמור להיכנס. במקביל, קיימת שביעות רצון מהשיפור ביכולת של גודסוואי דוניו.

ומה באשר לעמדת המגן הימני? לכולם בחיפה ברור שארנסט מאבוקה, שלא ממש נספר על ידי בכר והפך לשחקן ספסל, לא צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה ומחלקת הסקאוטינג של המועדון ממשיכה לנסות לאתר שחקן זר על מנת להחתימו. במועדון הירוק ציינו לאחרונה כי אם לא יימצא שחקן מתאים, מאבוקה יישאר עד תום העונה ויתחרה עם רז מאיר על המקום בהרכב.

ארנסט מאבוקה, דוניו
ארנסט מאבוקה, דוניו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי