תורג'מן ירוויח כ-200 אלף דולר: "ההבדל בין קבוצה בינונית לקבוצת צמרת"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | דני מרון

בהפועל חיפה מתרגשים מההחתמה הנוצצת, החלוץ צפוי לנחות בישראל בשני ועשוי להיכלל בסגל מול הפועל ת"א. כץ קיבל מחמאות: "שולח את היד עמוק לכיס". וגם: שלוש הסיבות שתורג'מן בחר באקסית ולא בבית"ר או ב"ש

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

במשך השנים התפתחה סטיגמה לפיה יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, חוסך בהחתמת שחקני רכש. העונה הסטיגמה הזו התנפצה בענק עם החתמת שחקנים כמו חנן ממן, רוסלן ברסקי, קייס גאנם, יהב גורפינקל וגולת הכותרת – אלון תורג'מן, אשר חתם אתמול (חמישי) בקבוצה לשנתיים וחצי וצפוי לנחות בישראל ביום שני ולהצטרף לאימונים.

במועדון החמיאו לכץ: "בעונת הקורונה הוא שולח את היד עמוק לכיס כדי לחזק את הקבוצה ולהביא אותה לצמרת". אחד הדברים שסייעו להחתמת תורג'מן, שירוויח כ-200 אלף דולר לעונה, הוא עזיבת אלמוג בוזגלו לבני יהודה, דבר אשר פינה תקציב וזירז את הסיכום עם חלוץ אוסטריה וינה, ששב לקדנציה שנייה בכרמל.

צירופו של תורג'מן הפתיעה רבים, שכן החלוץ זכה להתעניינות גם מהפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. בסביבתו של השחקן סיפרו כי שלוש סיבות עיקריות הביאו להחלטה להגיע דווקא להפועל חיפה. הראשונה היא אורך החוזה, שכן ההצעות מבית"ר וב"ש היו לעונה וחצי. כמו כן, בשיחה שערך תורג'מן עם כץ והמאמן חיים סילבס הוא הבין שיהווה את אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה.

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

הסיבה השלישית היא הזיכרון החיובי של החלוץ מהקדנציה הראשונה בקבוצה, אז פרץ בגדול וסייע לזכייה בגביע במדינה בעונת 2017/18. הוא היה אחד מהאהובים במועדון ועל הקהל, ומאוד התחבר להפועל חיפה. "אלון תמיד אמר שעונת הגביע הייתה הטובה בקיירה שלו ושהוא נשאר מחובר לאנשים במועדון. לא היה הרבה ספק שאם יחזור מאירופה זה יהיה להפועל חיפה", אמרו בסביבת השחקן.

במועדון התרגשו מההחתמה הנוצצת ואמרו: "הוא יהיה ההבדל בין קבוצה בינונית לקבוצת צמרת". אוהדים רבים של הקבוצה שלחו לתורג'מן הודעות ובירכו אותו על השיבה לכרמל. הוא עשוי להיכלל בסגל כבר בשבת הבאה, במשחק החזרה לליגת העל, כאשר הפועל חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את הפועל תל אביב.

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי